וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "שכטר נתן לנו הרבה מאוד גם כשהוא לא כבש"

9.1.2017 / 11:03

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לחלוץ שמצא את הרשת בשני המשחקים האחרונים: "מאוד מרוצה מהתפקוד שלו". על הסגל לקראת הפועל אשקלון: "הרבה שחקנים על הגבול", איינבינדר הפצוע ייעדר

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב וההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, תנסה בית"ר ירושלים להשיג לראשונה העונה שני ניצחונות ליגה רצופים ולהמשיך במומנטום מול נועלת הטבלה הפועל אשקלון (שלישי, 20:00, ספורט1). רן בן שמעון ודן מורי דיברו היום (שני) במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

דן איינבינדר ייעדר מהמשחק בשל פציעה. הקשר חש רגישות כבר במהלך משחק הגביע נגד הפועל כפר סבא והוחלף במחצית. בקבוצה הוחלט לא לקחת סיכון ומחר הוא יהיה מחוץ לסגל הקבוצה, כאשר קובי מויאל או עוז ראלי צפויים להחליפו.

רן בן שמעון משך את התלונה נגד אוהד הקבוצה בעקבות האירועים בבית וגן ביום שישי האחרון, זאת לאחר שיחה עם אחיו הגדול של האוהד. המאמן אמר שאין לו כוונה לפגוע במשפחה ובאוהד עצמו אבל שהקריאות האישיות נגדו (שלא קשורות בצד המקצועי) עברו את הגבול. מבחינת בן שמעון הנושא מאחוריו והוא אינו מתעסק בכך יותר.

"הכל בסדר", פתח בן שמעון את דבריו, "ניצחנו כמה משחקים רצוף. היו לנו כבר הרכבים שרצו כמה משחקים רצוף, אבל בקבוצה שהתוצאות שלה לא טובות מנסים ומשנים קצת. בכל הליגה אנחנו בין הקבוצות שמחליפות הכי מעט שחקנים, אבל כן, במשחקים האחרונים ההרכב התייצב. יש עמדות שחיפשנו להן פיתרונות, זה טבעי".

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"מחפשים פיתרונות כל הזמן". רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

על איתי שכטר, שכבש בשני המשחקים האחרונים: "איתי נתן הרבה מאוד גם כשהוא לא כבש. מבחינתכם זה רק שערים ובישולים, אני מאוד מרוצה מהתפקוד שלו".

"מצבים נייחים זה חלק משמעותי מאוד מהמשחק", התייחס לשערים שהבקיעה הקבוצה לאחרונה, "ייצרנו הרבה מצבים מעבר למצבים הנייחים. החמצנו, מאמין שהכדורים ייכנסו בעתיד".

"אין לי שום בעיה עם הקהל", הוסיף, "הוא תומך בקבוצה. מידי פעם יש קריאות נגדי, זה בסדר. חשוב לי לשמור על אנרגיה חיובית ולהתרכז בעיקר. אני עובר על כל הראיונות שלי מפתיחת העונה. אני זורק בדיחות וכל אחד לוקח את זה לכיוון שלו. כל מי שכתב עלי דברים אישיים מבלי שהחליף איתי לעולם אף מילה, אין לי מה להתייחס אליו".

על חלון ההעברות: "אנחנו מחפשים פתרונות כל הזמן. יכול להיות שהסגל עוד ישתנה ואנחנו צריכים להיות ערים למה שקורה. אנחנו יושבים שעות רבות כדי לראות איך משפרים את הקבוצה. השמות לא רלוונטיים, כל מיני שמות נזרקו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים עם דן מורי. יוסי ציפקיס
רן בן שמעון ודן מורי/יוסי ציפקיס

על הסגל לקראת אשקלון: "הרבה שחקנים הם על הגבול בגלל הלו"ז הצפוף. נראה מי יהיה כשיר. גם אני לא יודע עדיין מי יעמוד לרשותי. לא הגענו אנדרדוג לאף משחק השנה, לא הסתגרנו נגד אף קבוצה. נגד הגדולות ייצרנו כדורגל יותר טוב, הייתה לנו בעייה עם קבוצות שמסתגרות אבל לכולן יש בעיה עם זה. היו משחקים ששלטנו 90 דקות וספגנו מרבע מצב, צריך למצוא פיתרונות טקטיים".

דן מורי: "שום דבר לא נרגע, אנחנו קבוצה גדולה ומשחק אחד לא טוב יכול להחזיר את הבלגן. הייתה תקופה שהיה עלי עליהום, אני מטבעי לוקח את הדברים באופטימיות ומנסה לתת את כל מה שאני יכול. לפה באתי ועם זה אני מתמודד כי זו קבוצה גדולה וזה מה שאני רוצה. חובת ההוכחה עלי. כל משחק הוא לגופו, מנסים לייצר פיתרונות ספציפיים. אשקלון יבואו להסתגר ולשחק על מתפרצות אז אנחנו צריכים לשמור על ריכוז ולנסות להכריע את המשחק כמה שיותר מהר. כל מילה מיותרת על רואדה וקליימן, שחקנים מצוינים. המאמן מחליט מי ישחק, הסגל מגובש חברתית ומקצועית. אנחנו רוצים להשתפר, אי אפשר להבטיח כלום אבל נעשה את הכי טוב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully