וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבוב הראשון בפלייאוף הושלם: פיטסבורג הביסה את מיאמי, גרין ביי את הג'איינטס

הסטילרס נעזרו בצמד טאצ'דאונים ארוכים של אנטוניו בראון ומשחק מצוין של ליביון בל בדרך ל-12:30, מאט מור ספג כניסה עזה. הפאקרס חגגו עם 13:38. ארון רוג'רס כיכב עם 362 יארד וארבעה טאצ'דאונים, שלושה מהם לרנדל קוב כולל הייל מרי אדיר בסוף המחצית הראשונה

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס. AP
בראון פתח בסערה, פיטסבורג בשלב הבא/AP

שלב הווילד קארד בפלייאוף ה-NFL מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם צמד משחקים. בראשון מביניהם, פיטסבורג הביסה 12:30 את מיאמי ותשחק אצל קנזס סיטי. גרין ביי רשמה 13:38 מוחץ מול ניו יורק ג'איינטס והיא תצא בסיבוב הבא לדאלאס.

seperator

פיטסבורג - מיאמי 12:30

הסטילרס כבר הפסידו באמצע העונה לדולפינס, אבל הפעם הם לא השאירו מקום לטעויות והתעללו לכל אורך המשחק בקוורטרבק המחליף של היונקים, מאט מור, שעבר סיוט מתמשך. פיטסבורג תיסע לקנזס סיטי בשבוע הבא, הפטריוטס יארחו את יוסטון.

המארחים פתחו בסערה ואנטוניו בראון תפס בדקות הפתיחה לשני טאצ'דאונים, של 50 ו-62 יארד, בעוד הגנת מיאמי לא מוצאת פתרונות. גם ליביון בל חרך את ההגנה האורחת והשיג טאצ'דאון בתחילת הרבע השני, שקבע 3:20 מהיר. מיאמי הייתה יכולה לחזור למשחק בכמה הזדמנויות, אבל מור חטף כניסה אדירה מבאד דופרי ונראה מבולבל לאחר מכן, למרות שחזר למגרש לאחר שהוכרז כי אין לו זעזוע מוח. הקוורטרבק פימבל בתוך הרד זון בשניות הסיום של המחצית הראשונה והוסיף פאמבל וחטיפה מאכזבת בשני הדרייבים של המחצית השנייה. זה היה יותר מדי עבור מיאמי וטאצ'דאון של בל לקראת סוף הרבע השלישי סגר עניין, לפני שמיאמי רק צימקה קלות.

בן רות'לסברגר לא הבריק והסתפק ב-13 מ-18 ל-197 יארד, עם צמד טאצ'דאונים וצמד איבודים. בראון שפתח בטירוף הצטנן אף הוא וסיים עם 124 יארד וצמד באוויר. בל סחב את הסטילרס עם 167 יארד וצמד על הקרקע. 289 יארד עם טאצ'דאון, איבוד ושני פאמבלים למאט מור (29 מ-36). 102 בתפיסה לג'רוויס לנדי, 82 לקני סטילס. רק 33 יארד בריצה לג'יי אג'אי שאכזב בגדול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאט מור מיאמי דולפינס סופג מכה באד דופרי פיטסבורג סטילרס. Fred Vuich, AP
דופרי מקצץ את מאט מור. איזו כניסה/AP, Fred Vuich

גרין ביי - ניו יורק ג'איינטס 13:38

המשחק האחרון של הווילד קארד היה המבטיח מכולם, אבל אחרי מחצית צמודה, הוא הפך למופע חד צדדי של ארון רוג'רס את רנדל קוב והפאקרס חיסלו את הג'איינטס, בדרך להבטחת הביקור בדאלאס בשבוע הבא.

הענקים פתחו מצוין, הגיעו שוב ושוב לרוג'רס והובילו 0:6, אבל לא הפסיקו לפספס הזדמנויות להגדיל את היתרון. זה עלה להם ביוקר, כאשר 2:20 להפסקה דבנטה אדאמס תפס כדור באנדזון וקבע מהפך. רוג'רס קיבל את הכדור בחזרה ובשנייה האחרונה של המחצית עשה את מה שרק הוא יודע לעשות: הייל מרי מדהים של 42 לקוב, שנותר פנוי מאחורי כל ההגנה באנדזון וסידר 6:14 ירוק-צהוב בהפסקה.

הג'י-מן, שכבר הפסידו העונה בלמבו פילד, לא ויתרו וטאצ'דאון של 41 יארד אחרי מסירה נהדרת של איליי מאנינג לטראבס קינג, צימק למינוס נקודה, אך רוג'רס, שנאלץ להסתדר לאורך רוב המשחק בלי ג'ורדי נלסון שנפגע בצלעות ונטש, לא נבהל ובמהרה מצא ל-30 יארד וטאצ'דאון את קוב. ברבע האחרון, קוב שוב היה שם כדי לתפוס כדור באנדזון וגם ארון ריפקובסקי רץ מיארד פנימה, בדרך להפוך את הניצחון הזה לתבוסה.

רוג'רס כיכב עם 362 יארד וארבעה טאצ'דאונים. אדאמס תפס ל-125 יארד וטאצ'דאון, קוב ל-116 ושלושה טאצ'ים, שווה לשיא פלייאוף ב-NFL. איליי מאנינג סיים עם 299 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל שטותי. אודל בקהאם ג'וניור, אחרי החגיגה על הספינה במיאמי, שותק ונעצר על ארבע תפיסות מ-11 כדורים שכוונו לעברו ו-28 יארד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully