וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לרפואה: "להוריד את הכובע. עם רבע תקציב, אנחנו טובים מחיפה"

8.1.2017 / 7:04

הלוזונים משבחים את המאמן ולמרות השער אתמול, עדיין מחפשים מחליף לאדאמוביץ'. רפואה: "לוזון מנפח ציפיות, הן מעלות את הרמה". דוס סנטוס קרוב לסיכום לשלוש שנים

אדריאן הרבשטיין

מכבי פתח תקוה הדיחה אתמול את מכבי חיפה מגביע המדינה ואם במועדון הירוק היו צריכים עוד סיבות כדי לעקוב אחר שחקנים של הקבוצה הרי שהחבורה שלו קובי רפואה נתנה להם אתמול לא מעט כאלה. כפי שפרסמנו אתמול, בסיום המשחק שוחח רנה מולנסטיין עם הבלם אליסון דוס סנטוס, והבהיר לו שוב כמה הוא היה רוצה לצרף אותו לקבוצה כשבנוסף עדכן אותו כי הוא מעוניין לצרף גם את דור אלו. במכבי פתח תקוה שמעו על כך, אך הבהירו כי זה קרוב לסיכום על חוזה חדש לשלוש עונות בקבוצה. במועדון מאמינים שדוס סנטוס יחתום בימים הקרובים על החוזה המשודרג. לגבי אלו, במועדון הודיעו למכבי חיפה כי השיחות יתחדשו לקראת תום העונה, בסביבות אפריל. במכבי חיפה מודעים לכך ואמרו כי יעשו מאמצים להחתים את המגן לפני שהעונה תסתיים.

חזרה למגרש. אתמול לאחר המשחק קובי רפואה שוחח עם השחקנים ואמר להם: "אני גאה בכם. תשמחו היום, הפנים ליום שלישי, כי יש משחק חשוב". במועדון החמיאו למאמן ואמר: "צריך להוריד בפניו את הכובע. הוא עבר תקופה קשה אבל לא מפסיק להביא תוצאות. עם רבע תקציב, אנחנו יותר טובים ממכבי חיפה". חלק מהמחמאות סחט דווקא ננאד אדאמוביץ', שאמור לקבל שחרור מהקבוצה במידה ויימצא שחקן כנף מתאים. למכבי פתח תקוה עוד חמישה זרים בסגל (קוויאר, דוס סנטוס, פיראס, רומן, מונרוי) ורפואה לא מתכוון לשחרר אף אחד מהם. מלבד הסרבי, עוד שלושה שחקנים קיבלו אישור לחפש קבוצה: עוז פרץ, ניראל מחפוד ושמוליק מלול. ישראל זגורי יגיע רק אם לא יימצא שחקן כנף ישראלי אחר. המגעים לגבי עדן בן בסט נמשכים, אך נראה כי לגבי איסמעיל ריאן במועדון נוטים לוותר כל עוד מכבי חיפה לא תוריד את הדרישות לגביו – מיליון שקל עבור הכרטיס.

שחקן מכבי חיפה, סאן מנחם, מול שחקן מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס. אדריאן הרבשטיין
מאמינים שיחתום בקרוב על חוזה משודרג. אליסון/אדריאן הרבשטיין

לירוי צעירי נשאל על ההצלחה שלו ושל רומאריו פירס, שניים מהאקסים של מכבי חיפה, להוביל את מרכז הקישור של הקבוצה. "אני מאוד נהנה לשחק את פירס. הוא משלים איתי ויש לנו תיאום מצוין מתחילת העונה. אני שמח ומקווה שנמשיך ככה. תמיד שאני משחק מול מכבי חיפה, אני עולה וחושב על זה שלא הצלחתי לייצר כאן כלו. משחק אחד והייתי יוצא. היכולות שלי לא באו כאן חלידי ביטוי. במכבי פתח תקוה, קובי רפואה נותן לי את המושכות. אני מחזיר לו על המגרש".
קובי רפואה נשאל על הציפיות של אבי לוזון מהקבוצה וענה: "אבי תמיד מנפח ציפיות ותקציבים, זה אבי, אתם מכירים אותו. המטרה בתחילת העונה הייתה פלייאוף עליון. הציפיות מעלות את הרמה, אנחנו נצטרך להתמודד איתן. מעבר לכסף, יש הרבה דברים חשובים בכדורגל, כמו לב, נשמה ורצון. אנחנו לא מסתכלים על תקציבים של קבוצות אחרות".

על היכולת של דוס סנטוס אמר רפואה: "אליסון היה פה גם בעונה שעברה, עומר והצוות הקודם הביאו אותו. אני אוהב כדורגל התקפי, אני בעד כדורגל שמח ורוצה שהשחקנים שלי יהנו. אני נותן לכולם חופש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully