וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלייאוף יצא לדרך: יוסטון גברה על אוקלנד, סיאטל על דטרויט

הטקסאנס וברוק אוסווילר הסתדרו עם 14:27 בבית מול הריידרס עם הרוקי קונור קוק והם ייסעו לפוקסבורו או ארוהד בשלב הבא. הסיהוקס לא הבריקו במשך שלושה רבעים, אך גברו 6:26 על הליונס החלשים ויגיעו לאטלנטה בשבוע הבא

תומאס רואלס סיאטל סיהוקס. AP
סיאטל תצטרך להשתפר לקראת שבוע הבא. לפחות רואלס נראה טוב/AP

פלייאוף 2016/17 ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון) עם צמד משחקים, כאשר יוסטון גברה 14:27 על אוקלנד ואילו סיאטל רשמה 6:26 מול דטרויט. הערב: פיטסבורג מול מיאמי (20:00, FOX) וגרין ביי נגד ניו יורק ג'איינטס (23:40, FOX).

seperator

יוסטון - אוקלנד 14:27

הריידרס התייצבו למשחק עם הרוקי קונור קוק, שהפך לקוורטרבק הראשון בתקופת הסופרבולים שרושם את הפתיחה הראשונה בקריירה במשחק פלייאוף. חוסר הניסיון הזה ניכר היטב וקוק סיפק מחצית ראשונה איומה של 4 מ-14 ואיבוד, מה שכמעט גרם לג'ק דל ריו לוותר עליו לטובת מאט מקגלוין, הקוורטרבק המחליף והפצוע.

כל הסיפור הזה היה גדול מדי על אוקלנד, שחזרה לפלייאוף אחרי עשור וחצי, אך לא הייתה קרובה אפילו להסתדר מול המארחת החלשה בעצמה. ברוק אוסווילר פתח במקום טומי סבאג' שסבל בשבוע שעבר מזעזוע מוח והיה סביר, עם כמה מסירות יפות. בתוספת חטיפה נהדרת של ג'דייביון קלאוני, הטקסאנס עשו את העבודה ועלו ל-7:20 לקראת ההפסקה, מה שהפך את ההמשך להרבה יותר פשוט מבחינתם. אוסווילר סיים עם 168 יארד וטאצ'דאון, קוק רשם 161 יארד (18 מ-45), טאצ'דאון ושלושה איבודים. יוסטון תתארח בניו אינגלנד אם פיטסבורג תנצח, או בקנזס סיטי אם מיאמי תנצח הערב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'דייביון קלאוני דוויין בראון יוסטון טקסאנס חוגגים. AP
החטיפה הנהדרת של קלאוני הריצה את הטקסאנס קדימה/AP

סיאטל - דטרויט 6:26

הסיהוקס הסתדרו די כצפוי בבית מול הליונס והם ייסעו לאטלנטה בשלב הבא, אבל היכולת שהציגו הלילה לא תספיק להם בג'ורג'יה דום. ראסל ווילסון היה מדויק, אך רחוק מלהבריק לאורך דקות ארוכות ומי שסחב את סיאטל היה תומאס רואלס, שחזר לעצמו בדיוק בזמן, כאשר גם השופטים והשטויות של שחקני דטרויט שאיבדו את הראש עזרו למארחים.

באמצע הרבע השני עלתה סיאטל על הלוח עם תפיסה מטורפת של פול רובינסון ביד שמאל, אלא שהטאצ'דאון היה צריך להיפסל שכן רובינסון ביצע עבירה ברורה עם היד השנייה על השומר שלו. משם והלאה התנהל משחק מנומנם משהו, עד שברבע האחרון מצא ווילסון בכדור ארוך את דאג בולדווין, מה שהוביל לטאצ'דאון מקרוב של רואלס ולקראת הסיום גם בולדווין רשם טאצ'דאון משלו.

ווילסון מסר ל-224 יארד וצמד טאצ'דאונים (נכנס לרבע האחרון עם 88 יארד בלבד), רואלס רץ ל-161 וטאצ'דאון, בולדווין תפס ל-104 וטאצ'דאון. 205 יארד למת'יו סטאפורד, שלא הסתדר עם האצבע הפצועה, בדרך להפסד רביעי ברציפות לליונס וסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully