וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלפרין: "אסור לנו להגיע לסיטואציה שבה אנחנו מפגרים ב-20 נקודות"

5.1.2017 / 8:14

גארד הפועל ירושלים סיכם את הניצחון על ריטאס, שהושג אחרי פיגור גדול במחצית הראשונה. ג'רלס, שהצטיין עם 26 נק': "נשארנו יחד כקבוצה". פיאניג'אני: "לא תמיד נוכל לחזור מפיגור כזה"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 20

בווידאו: תקציר הפועל ירושלים מול ריטאס וילנה

הפועל ירושלים השיגה אמש (רביעי) ניצחון מרשים, 76:80 מול ריטאס וילנה במשחק במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים השני של היורוקאפ, ניצחון שהושג אחרי שהקבוצה של פיאניג'אני הייתה בפיגור של 20 נקודות במחצית הראשונה, כשאדריכל הניצחון הזה היה קרטיס ג'רלס.

המאמן סימונה פיאניג'אני, שהיה פעיל מאוד במחצית הראשונה וגער לא מעט בשחקנים, העיר בסיום לשחקניו על הפתיחה החלשה של המשחק "לא תמיד נוכל לחזור מפיגור", הלין בפניהם, אולם שיבח את האופי שהציגו כקבוצה. מאליק היירסטון , הרכש החדש של ירושלים, שיחק 6 דקות וסיים ללא נקודות.

עוד בנושא:

סימונה פיאניג'אני: "השחקנים לא ויתרו, הוכחנו שיש לנו אופי חזק"

קרטיס ג'רלס עם סימונה פיאניג'אני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אדריכל הניצחון. ג'רלס עם פיאניג'אני/ברני ארדוב

קרטיס ג'רלס, שהצטיין אמש עם עם 26 נקודות, כולל 5 שלשות ונקודות מכריעות במאני טיים, סיכם: "במחצית השנייה הנענו את הכדור טוב, קלענו והשגנו נקודות, היינו טובים גם בהגנה. אבל את המחצית הראשונה פשוט התחלנו רע, אנחנו צריכים לדבר בינינו איך לפתוח משחקים טוב יותר. באופן כללי במשחק הזה שיחקנו טוב למשך 20 דקות, השגנו את הניצחון, זאת לאחר שנשארו יחד כקבוצה, וזה כן סימן לקבוצתיות טובה".

יותם הלפרין הוסיף: "זה ניצחון סופר חשוב מבחינתנו, משחק חשוב. זה ניצחון חוץ ולכן זה חשוב להמשך הדרך, כי זה בית מאוד קצר. לא פתחנו טוב את המשחק, להיות במינוס 20 בסיטואציה כזאת זה לא דבר שצריך להגיע אליו, נלמד מזה ונמשיך הלאה, , צריך להמשיך את המומנטום של הניצחונות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully