וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי צור שלום: גדיר וברדה צפויים לפתוח, גם אוחיון ועמית ביטון

4.1.2017 / 18:00

ברק בכר הותיר מחוץ לסגל את אוגו, הובאן, טהא ושהר לקראת המפגש בסיבוב ח' מול הקבוצה מתחתית ליגה א' צפון (חמישי, 19:40, ספורט 5). בצור שלום בטוחים: " אין לנו מה להפסיד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע

ברק בכר צפוי להעניק מחר מנוחה לארבעה שחקנים, שלא יכללו בסגל למפגש הגביע מול מכבי צור שלום. הרביעייה תכלול את ג'ון אוגו, אובידיו הובאן, לואי טהא ובן שהר. מלבד היעדרותם של הארבעה, מאמן האלופה צפוי לבצע שינויים בהרכב שפתח מול בני סכנין במחזור האחרון כאשר גם בן ביטון ומיחאי קורהוט צפויים לקבל מנוחה. גיא חיימוב צפוי לפתוח כאשר בן תורג'מן, מתן אוחיון ועמית ביטון הצעיר עשויים לקבל את המקום בהרכב. "זה לא סוד שאנחנו צריכים לנצח את המשחק", אמר אחד משחקני האלופה, "אבל אסור לנו לבוא נינוחים מדי כי בגביע תמיד יש הפתעות".

הרכב משוער: גיא חיימוב, רן רובין, עמית ביטון, מתן אוחיון, בן תורג'מן, וובה בראון, יובל שבתאי, מיכאל אוחנה, מאור מליקסון, מוחמד גדיר, אליניב ברדה.

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) מול ג'ון אוגו. ברני ארדוב
יחזור להבקיע? ברדה/ברני ארדוב

מכבי צור שלום

אצל הקבוצה מתחתית ליגה א' צפון אין יותר מדי ציפיות לקראת המפגש מול האלופה והיא בעיקר תנסה לא לספוג תבוסה בבירת הנגב. במועדון בונים על אלפי אוהדים מקומיים שיגיעו לאצטדיון כדי לזכות בהכנסה משמעותית, שמתחלקת בצורה שווה בין שתי הקבוצות במסגרת הגביע. בסגל של צור שלום יש שני שמות מוכרים. הראשון: תום אלמדון, שפעם נחשב לשוער המבטיח בישראל, ושרון לוי, ששיחק בהפועל חיפה. בקבוצה מקווים כי השניים יתרמו לקבוצה מניסיונם. "אף פעם לא ויתרתי מראש על משחק", אמר שרון לוי לקראת המפגש והוסיף: "ברור שיש הבדלי רמות בכל זאת זו אלופה המדינה. אנחנו יודעים שאנחנו מגיעים למשחק הכי קשה שיכול להיות, אבל אין לנו מה להפסיד".

הרכב משוער: תום אלמדון, יוני יוסיפוביץ', בר קרסנר, דני אסולין, שרון לוי, דניאל מקונן, סהר דהן, עירוא סויטאת,מידן שטיינברג, אלירן אלקובי, אלון בוזורגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שוער הפועל ראשון לציון, תום אלמדון. מגד גוזני
יתרום מהניסיון. אלמדון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully