וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגרבי יוכל לעזוב את סכנין אם תתקבל הצעה מחו"ל בגובה 300 אלף דולר

4.1.2017 / 7:47

הקשר, שחתם לשלוש וחצי שנים ("הלכתי עם הלב, חזרתי למועדון שאני אוהב"), דרש להכניס סעיף בחוזה שמאפשר לו לעזוב לקבוצה מחוץ לישראל שתהיה מוכנה לשלם את הסכום עבור כרטיסו

שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי. בני סכנין, אתר רשמי
משאיר פתח יציאה. מוגרבי/אתר רשמי, בני סכנין

בני סכנין מקווה לקבל היום (רביעי) ממכבי חיפה את השחרור הרשמי של פיראס מוגרבי, שחתם אתמול לשלוש וחצי שנים בקבוצה, כדי להעבירו כבר ביום חמישי בבקרת התקציבים. לוואלה! ספורט נודע שהקשר התעקש להכניס סעיף לפיו ייקבע מראש תג מחיר עבור כרטיסו במקרה של הצעה לעבור לשחק בחו"ל. הסכום שעליו סיכמו סכנין ומוגרבי עומד לפי גורם במועדון על כ-300 אלף דולר. אם תגיע הצעה בסכום כזה, סכנין תהיה מחויבת לשחרר את מוגרבי מידית.

מוגרבי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני שמח שחזרתי למועדון שאני אוהב. קיבלתי תמיכה מכאן ועד הודעה חדשה. אני מעריך את זה מאוד. הלכתי עם הלב שלי וחזרתי. אני מחכה לרגע שבו אעלה על הדשא ויחזור להנות, ושהקהל יהנה ממני. אני מקווה לעבור מחר בבקרה. שחקן כדורגל צריך לנסות. הגיעה לי הזדמנות להתקדם. זה לא היה מקצועי שלא שיחקתי".

בקבוצה מרוצים מאוד מהחזרה של השחקן, שעזב את מכבי חיפה יחד עם ארבעה שחקנים נוספים, אך במקביל נחושים להחתים עוד שחקן זר. גם שמו של דודו ביטון מהפועל תל אביב כבר הועלה אצל גורמים בהנהלת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully