וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי עובר ממכבי תל אביב, ככל הנראה לבני הרצליה

3.1.2017 / 16:03

הגארד, שהגיע לצהובים לפני שנה וחצי אך מיעט לשחק העונה, צפוי להצטרף לקבוצה של מיקי גורקה. יבזורי ניהל מגעים גם עם הפועל אילת. הרצליה ממתינה לשחרור הרשמי ממכבי תל אביב

שחקן מכבי תל אביב דגן יבזורי. יוסי ציפקיס
פרק חדש. יבזורי/יוסי ציפקיס

דגן יבזורי צפוי לעבור ממכבי תל אביב לבני הרצליה. גורמים בהרצליה מסרו שהם מחכים לשחרור הרשמי ממכבי תל אביב, שעדיין לא הגיע. הצהובים מצדם מדגישים כי השחקן יעבור, אולם זהות הקבוצה אליה יצטרף עדיין לא סופית. התקיימו מגעים גם עם הפועל אילת, אולם נראה כרגע כי הכיוון של יבזורי הוא להרצליה.

הגארד שחתם בצהובים במהלך הקיץ, לאחר שהעדיף אותם על פני הפועל ירושלים, שיחק העונה 8 פעמים במסגרת ליגת העל והעמיד ממוצעים של 2.9 נקודות ו-1.3 ריבאונדים ב-9.5 דקות בלבד. ביורוליג שותף יבזורי במשחק אחד בלבד, וגם זה היה לארבע שניות מול פנאתינייקוס.

יבזורי (29, 1.93 מ') החל את הקרירה במכבי קרית ביאליק ועבר בהפועל עפולה, הפועל יקנעם/מגידו וגלבוע/עפולה, וביסס את מעמדו כקלעי טוב מאוד בליגות הנמוכות. ב-2009 חתם בהפועל גלבוע/גליל והחל לפרוץ קדימה, וב-2013 חתם במכבי חיפה. את העונה החולפת סיים עם 12.2 נקודות בממוצע למשחק כשהוא קולע ב-35.4 אחוז מחוץ לקשת. הוא הוסיף 3 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים בממוצע. זו הייתה עונת השיא שלו בליגת העל מבחינת כל הממוצעים הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully