וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיכרון לטווח ארוך: גרין ביי מול הג'איינטס במוקד שלב הווילד קארד

6.1.2017 / 19:00

ב-2008 וב-2012, בדרך לאליפויות, ניו יורק ניצחה בלמבו פילד. והפעם? (א', 23:40). עוד בשלב הראשון של הפלייאוף: יוסטון - אוקלנד ב"קרב הקוורטרבקים" (ש', 23:35), סיאטל - דטרויט (א', 3:15) ופיטסבורג - מיאמי (א', 20:05)

ארון רוג'רס שחקן גרין ביי פאקרס מתוקל על ידי אוסי יומניורה שחקן ניו יורק ג'איינטס. Julio Cortez, AP
רוג'רס לא זוכר לטובה את מפגש הפלייאוף האחרון מול הג'י-מן/AP, Julio Cortez

העונה הסדירה מאחור, הפלייאוף מלפנים. שלב הווילד קארד של עונת 2016/17 ב-NFL ייצא לדרך בערב שבת ויימשך עמוק ללילה שבין ראשון לשני עם ארבעה משחקים: יוסטון - אוקלנד, סיאטל - דטרויט, פיטסבורג - מיאמי ולקינוח, גרין ביי - ניו יורק ג'איינטס המרתק.

seperator

יוסטון (7:9) - אוקלנד (4:12), שבת 23:35

שתי הקבוצות הללו נפגשו עשר פעמים בעבר, כאשר המאזן עד כה עומד על 4:6 לטקסאנס. המפגש האחרון היה במחזור ה-11 של העונה הנוכחית, במקסיקו והריידרס, עדיין עם דרק קאר, התאוששו בו משלושה רבעים רעים ועשו מהפך דרמטי בדרך לניצחון, שהשאיר את יוסטון עם הרבה מאוד זעם על השופטים. קאר לא יהיה על כר הדשא בטקסס וגם המחליף שלו מאט מקגלוין נפצע בהפסד במחזור הסיום בדנבר, הפסד שהותיר את הריידרס בלי שבוע החופש אחרי עונה מצוינת. מי שיפתח הוא הרוקי קונור קוק, כאשר מולו יתייצב ברוק אוסווילר. הקוורטרבק היקר של יוסטון הושלך בצדק לספסל לפני כמה שבועות לטובת טומי סבאג', אבל זה ספג זעזוע מוח בהפסד בטנסי ביום ראשון החולף, מה שסידר לאוסווילר בכל זאת הופעה בפלייאוף. בקיצור, אל תצפו ליותר מדי מגזרת הקוורטרבקים במשחק הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ברוק אוסווילר יוסטון טקסאנס. AP
תודו שחלמתם להתחיל את הפלייאוף עם אוסווילר נגד קוק/AP

סיאטל (5:1:10) - דטרויט (7:9), בין שבת לראשון, 3:15

ההפסד לגרין ביי בסאנדיי נייט שלח את הליונס לסיאטל, שם הם הפסידו בשישה מתוך שבעת הביקורים האחרונים שלהם. הסיהוקס די גמגמו העונה ובשבעת המחזורים האחרונים ניצחו והפסידו לסירוגין, כשהם כמעט נופלים ביום ראשון בחוץ מול סן פרנסיסקו החלשה. למרות זאת, ראסל ווילסון וחבריו אמורים להסתדר עם דטרויט, שבעיקר ניצחה העונה את מי שהייתה צריכה לנצח והפסידה למי שהייתה צריכה להפסיד, כולל לג'איינטס, לקאובויס ולפאקרס בשלושת השבועות האחרונים. קשה לראות אותה עושה משהו בסיאטל, אחרי שהשתחלה לפלייאוף לא מעט בזכות הפאשלה של וושינגטון במחזור הסיום.

דאג בולדווין סיאטל סיהוקס. Steven Senne, AP
סיאטל ודאג בולדווין בכושר טוב, דטרויט לא ממש/AP, Steven Senne

פיטסבורג (5:11) - מיאמי (6:10), ראשון, 20:05

ב-1972, בדרכם לעונה המושלמת היחידה אי פעם, הדולפינס עברו בגמר ה-AFC את פיטסבורג. שבע שנים לאחר מכן, הסטילרס נקמו בחצי גמר החטיבה וב-1985, במפגש הפלייאוף האחרון עד כה, ידה של מיאמי שוב הייתה על העליונה בקרב על הסופרבול. למשחק הזה היה פוטנציאל להיות קצת יותר מעניין, לפחות על הנייר, שכן הדולפינס כבר חגגו העונה עם 15:30 מרשים על הסטילרס. אלא שאז ריאן טניהיל נפצע ולפחות בינתיים, מאט מור מתקשה לנווט את הספינה ולראייה, התבוסה הביתית לפטריוטס במחזור הסיום. פיטסבורג דוהרת ומגיעה עם רצף של שבעה ניצחונות ואחרי שנתנה בשבוע שעבר מנוחה לטריו הגדול, בן רות'לסברגר, אנטוניו בראון וליביון בל. ההגנה של הדולפינס, שיודעת עליות וירידות לאורך כל העונה, תצטרך למצוא פתרונות.

ג'יי אג'אי מיאמי דולפינס מול בפאלו בילס. Adrian Kraus, AP
יש מצב לסנסציה בפיטסבורג? אג'אי יצטרך להוביל את הדולפינס/AP, Adrian Kraus

גרין ביי (6:10) - ניו יורק ג'איינטס (5:11), ראשון, 23:40

ה-משחק של הווילד קארד. באמצע אוקטובר זה נגמר ב-16:23 ביתי לפאקרס, שהגבילו את אודל בקהאם ג'וניור לחמש תפיסות, אבל גם ראו את ארון רוג'רס מאבד שני כדורים. רוג'רס, אולי בדרכו לעוד תואר MVP, התעורר בחודש וחצי האחרונים של העונה עם שישה ניצחונות, שהשכיחו רצף של ארבעה הפסדים וסידרו לאורזים, ממש ברגע האחרון, עוד זכייה ב-NFC צפון ומשחק בית בפלייאוף. הג'איינטס ניצחו תשעה מ-11 המשחקים שקיימו מאז ההפסד בלמבו פילד וההגנה שלהם נראית מצוין לקראת הפוסטסיזן, אך הם יצטרכו להתמודד גם עם הקור והקהל הצפויים בלמבו פילד. הקבוצות נפגשו עד היום לא פחות משבע פעמים בפלייאוף והמאזן שם עומד על 3:4 לגרין ביי, אבל גם בוויסקונסין וגם בניו יורק זוכרים מצוין מה קרה בחורף של 2008 ושל 2012: בשני המקרים, הג'איינטס הגיעו למשחק פלייאוף בגרין ביי ויצאו עם ניצחונות גדולים, בדרך לשתי זכיות באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully