וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאק מאנדיי: צ'יפ קלי ומקוי פוטרו, קוביאק פורש, שון פייטון יעזוב?

סן פרנסיסקו נפרדה גם מה-GM טרנט באלקה, סן דייגו יצאה לדרך חדשה. מאמן הברונקוס הודיע לשחקנים שהוא מתפטר מסיבות רפואיות. הסיינטס שוקלים טרייד עם לוס אנג'לס על פייטון

גארי קוביאק מאמן דנבר ברונקוס. AP
הספיק להשיג אליפות בדנבר. קוביאק/AP

העונה הסדירה ב-NFL הגיעה לסיומה בליל אמש (ראשון) וכמיטב המסורת, מיד אחריה נכנס לעניינים "בלאק מאנדיי" האכזרי, במסגרתו לא מעט מאמנים וג'נרל מנג'רים ברחבי הליגה נאלצים לפנות את המשרדים שלהם.

* סן פרנסיסקו הודיעה כצפוי על פיטוריהם של ה-GM טרנט באלקה, שהחזיק בתפקיד מאז 2011 (והיה במועדון מאז 2005) ושל המאמן צ'יפ קלי, שרק לפני שנה הגיע מפילדלפיה. הניינרס פתחו את העונה עם הבלגן סביב קולין קפרניק, ניצחו את המשחק הראשון ומשם המשיכו לרצף מביך של 13 הפסדים, שנקטע רק בשבוע שעבר. הם סיימו במאזן 14:2 ועם הבחירה השנייה בדראפט והנשיא ג'ד יורק אמר: "החלטתי לחפש מנהיגות חדשה למועדון שלנו".

* מייק מקוי פוטר מסן דייגו. הצ'ארג'רס, שסבלו ממכת פציעות קשה במיוחד, סיימו את העונה במאזן 11:5 ועמוק במקום האחרון ב-AFC מערב החזק. הם הפסידו את כל חמשת המשחקים האחרונים שלהם ומקוי פינה את הג'וב אחרי ארבע עונות, אותן סיים במאזן כולל של 37:27 ועם העפלה אחת לפלייאוף, ב-2013 (ניצחון והפסד).

עוד בנושא:

כל מה שקרה אתמול במחזור הסיום

מייק מקוי מאמן סן דייגו צ'ארג'רס עם גאס בראדלי מאמן ג'קסונוויל ג'אגוארס. DENIS POROY, AP
לשניהם כבר אין עבודה. מקוי עם מאמן ג'קסונוויל לשעבר, גאס בראדלי/AP, DENIS POROY

* מאמן דנבר גארי קוביאק הודיע לשחקני הקבוצה מיד לאחר הניצחון אמש על אוקלנד כי הוא מתפטר ופורש מאימון בשל סיבות רפואיות. קוביאק, שאימן את יוסטון בין 2006 ל-2013, חזר לדנבר בתחילת העונה שעברה (הוא שיחק שם כקוורטרבק מחליף לאורך שנות ה-80'). הוא הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות בעונתו הראשונה ונותר מחוץ לפלייאוף העונה. הוא סיים את חלקו כמאמן דנבר במאזן 11:21 בעונה הסדירה ו-0:3 בפלייאוף. בסך הכול, מאזן הקריירה שלו עומד על 75:82 ו-2:5 בפלייאוף.

* שון פייטון נפגש עם ה-GM של ניו אורלינס, מיקי לומיס, לשיחה על עתידו. בניו אורלינס יחליטו בשבוע הקרוב מה לעשות, כאשר אפשרות שעלתה היא טרייד עם לוס אנג'לס ראמס על המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully