וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיראס מוגרבי מתקרב לבני סכנין, הסיכויים ששובל גוזלן יגיע קלושים

2.1.2017 / 7:39

בקבוצה אופטימיים לגבי חזרתו של שחקן הכנף של מכבי חיפה, המחזיק בהצעות מקבוצות נוספות. הירוקים דורשים למעלה ממיליון שקלים עבור החלוץ הצעיר, אבו סלאח עדיין מחכה לשחרור משבאב אל חליל

סגס תאמבי שחקן בני סכנין (מימין) מול פיראס מוגרבי שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
ישתפו פעולה בקרוב? מוגרבי נאבק בתאמבי/ניב אהרונסון

שמחה גדולה נרשמה בבני סכנין לאחר ה-0:0 מול הפועל באר שבע אמש (ראשון). בקבוצה הציבו כעת את הפלייאוף העליון כמטרה, שם משוכנעים שיוכלו לעשות זאת עם אחרי שיתחזקו בשניים-שלושה שחקנים בחלון ההעברות הנוכחי. המועמד המוביל לעמדת החלוץ הוא שובל גוזלן, עליו מכבי חיפה דורשת קצת מעל למיליון שקלים, מה שהופך את הסיכויים שיגיע לקלושים.

לעומתו, עושה רושם שפיראס מוגרבי מתקרב. שחקן הכנף מבוקש על ידי בני יהודה, מכבי פתח תקוה והפועל חיפה, אך נראה כי ההצעה של בני סכנין, שמציעה לו חוזה לשנתיים וחצי, היא המפתה ביותר עבורו. במועדון אופטימיים לגבי חזרתו. במקביל, בקבוצה מחכים לעלא אבו סלאח שמחכה לחשרור משבאב אל חליל הפלסטינית, אך אם הוא לא יגיע ינסו לבדוק אופציה של צירוף בלם זר.

הקפטן חאלד חלאילה זכה למחמאות על היכולת שהציג מול הפועל באר שבע. "אפשר להגיד שאני בכושר הכי טוב שהייתי בשנים האחרונות. עברתי תקופה לא פשוטה אבל עכשיו אני מרגיש טוב ורוצה שזה ימשיך כך". בסכנין ימשיכו במלאכת שיקום הדשא וימשיכו שלא להתאמן על המשטח. המטרה, כמובן, לקבל אישור קבוע לארח את משחקי הבית בדוחא.

עוד בנושא:

בני סכנין והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully