וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "המצב בטורקיה מתחיל להיות ממש מפחיד"

1.1.2017 / 12:01

הפיגוע באיסטנבול מדאיג את שחקני הפועל באר שבע: "כמעט כל שבוע יש פיגוע ליד האצטדיון". גורם במועדון: "נפעל על פי הנחיות משרד הביטחון ואופ"א". מירי רגב: "נממן את עלויות האבטחה"

מגד גוזני

הפיגוע שהרעיד את איסטנבול אמש (שבת) הפך לשיחת היום בקרב שחקני הפועל באר שבע, שהוגרלו למפגש מול בשיקטאש הטורקית בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. השחקנים ומשפחותיהם חוששים מהמצב הביטחוני לקראת הטיסה בחודש הבא. "ברור שדיברנו על זה, זה לגיטימי", אמר שחקן בקבוצה. "זה מתחיל להיות ממש מפחיד, כמעט כל שבוע יש פיגוע ועוד ליד האצטדיון".

"ברור שזה מדאיג את כולם", אמר שחקן נוסף. "במיוחד את אלה שיש להם ילדים. נכון שיש עוד זמן עד המשחק אבל אם המצב הנוכחי יימשך אנחנו סומכים על המועדון שיעשה הכול כדי שתהיה אבטחה כבדה סביבנו, אשר תמנע כל סכנה". במועדון פועלים כרגיל ונמצאים בקשר רציף עם אנשי משרד הביטחון. גורם בקבוצה אמר: "נעשה הכול על פי הנחיות משרד הביטחון ואופ"א".

שרת הספורט מירי רגב: "הנחיתי את המשרד לממן את עלויות האבטחה הנוספות של הפועל באר שבע בטורקיה, נוכח הנסיבות הביטחוניות הרגישות בתקופה האחרונה. על פי הנחיית גופי הביטחון והאבטחה נדרשת מעטפת אבטחתית משמעותית שעלותה הכספית גבוהה מאוד. אני מבקשת מהאוהדים, לנהוג על פי ההנחיות אותן מפרסם המטה ללוחמה בטרור, לתושבי ואזרחי ישראל המבקשים לבקר בטורקיה".

עוד בנושא:

בני סכנין - הפועל באר שבע: חשש לקרע ברצועה של מיגל ויטור
ההתאחדות דורשת מהפועל באר שבע לתקן את כר הדשא בטרנר באופן מיידי

שחקני הפועל באר שבע באימון. מגד גוזני
חוששים. שחקני הפועל באר שבע/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully