וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב כינס את השחקנים: "מצפה מכם לקחת אחריות דווקא עכשיו"

1.1.2017 / 16:30

בעלי בית"ר ירושלים הרביץ מוטיבציה בשחקנים לקראת מכבי תל אביב (ב', 21:05), ספ' 5): "יודע איזה שחקנים יש כאן, אפשר לשנות את כל העונה במשחק או שניים". בן שמעון לא התייצב למסע"ת, איינבינדר: "לא קיבלתי הצעה"

יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים רשמה ניצחון בודד בששת משחקי הליגה האחרונים, ובקבוצה ינסו לצאת מהמשבר מחר (שני, 21:00 ספורט 5) עת יארחו את מכבי תל אביב. רן בן שמעון, שזכה לגיבוי מהבעלים אלי טביב, ינסה לחזור עם נקודות מההתמודדות כדי לשמור על משרתו.

טביב אגב, שוחח עם השחקנים בסיום האימון המסכם: "דווקא כשהמצב לא טוב אני מצפה מכם השחקנים לקחת אחריות ולהרים את הקבוצה. אתם לא צריכים לתת לדברים מסביב להפריע לכם. עד לפני מספר שבועות שיחקנו מצוין וניצחנו בחיפה, שיחקנו מצוין בבאר שבע ומכלום באה הירידה. אני יודע איזה שחקנים יש כאן. יש כאן סגל טוב יותר מאשר לקבוצות שנמצאות מעלינו בטבלה, ולא פחות טוב מזה שהיה כאן בעונה שעברה. יש עוד הרבה משחקים, אפשר לשנות את כל העונה במשחק או שניים ולשנות את התמונה כולה. לפני הכול, זה קודם כל אתם השחקנים".

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"יודע איזה שחקנים יש כאן". טביב/קובי אליהו

הצהובים-שחורים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות דן איינבינדר ועוזר המאמן זיו אריה, שהתייצב במקומו של רן בן שמעון שלא הגיע.

בית"ר הודיעה כי כ-2,000 כרטיסים בלבד נמכרו למשחק. "הקהל מאוכזב, גם מהיכולת וגם מהתוצאות שאנחנו מציגים לאחרונה", אמר איינבינדר. "אם הייתי במקומם, גם אני הייתי מתאכזב. אנחנו זקוקים לעצמה של הקהל, כולם מבינים שכשטדי מלא יש לנו תחושת ביטחון הרבה יותר גדולה. זה הזמן שלנו כשחקנים לבוא ולהתמודד עם המצב. הקבוצה מעל הכל. אנחנו השחקנים נצטרך לתת הכל, למרות הרגעים הפחות טובים".

על מכבי תל אביב: "אני בטוח שיהיה משחק מעניין. מכבי אולי יבואו קצת בלחץ, אבל הם יודעים להתמודד עם המצב טוב מאוד. אנחנו פחות צריכים לדאוג מהם, ויותר לדאוג לעצמנו".

על היכולת שהקבוצה מציגה לאחרונה: "בחלק מהמשחקים אנחנו לא מספיק מחוייבים, לא מספיק מרוכזים. את היכולות יש לקבוצה הזאת, צריך להיות מפוקסים ואז התוצאות גם יבואו. נצטרך להתמודד עם הלחץ שיש במועדון, כל אחד צריך להוריד קצת מהאגו ולהעלות קצת את רמת המחויבות כדי שהקבוצה תחזור לעצמה".

על עתידו בקבוצה: "לא קיבלתי הצעה ולא דיברנו על הדברים האלה. זאת סיטואציה מוזרה, אף פעם לא הייתי בסיטואציה כזאת. אני מנסה להיות מחוייב למען הקהל ולמען המועדון. כל כולי מתרכז אך ורק בלעזור לקבוצה הזאת. זאת עובדה שאני עדיין לא יודע מה אעשה בעונה הבאה, אבל זה לא הזמן להתרכז במה אעשה בעונה הבאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר. יוסי ציפקיס
"לא קיבלתי הצעה". איינבינדר/יוסי ציפקיס

עוזר המאמן זיו אריה הוסיף: "אנחנו מחפשים פתרונות. גם מול מכבי פתח תקוה, גם מול קרית שמונה הצגנו יכולת לא טובה וגם התוצאות לא היו טובות. למכבי תל אביב יש איכויות שאנחנו צריכים לעצור בהגנה, אבל הנתונים היבשים מראים שההגנה שלנו לא מבריקה, אז תהיה לנו עבודה לא קלה".

על בן שמעון: "הוא ילד מספיק גדול, צריך לשאול אותו למה הוא לא הגיע למסיבת העיתונאים. החלק שלי הוא בדיוק כמו החלק של רן בהצלחות וגם בכישלונות. בית"ר לא נראית טוב, שבוע שעבר נראינו רע מאוד".

עדיין לא ברור מי יהיו ה-11 איתם יפתח בן שמעון. אריק סאבו תורגל כמגן ימני על אף שהיה במרבית השבוע בחופש, כאשר חסוס רואדה יחזור להרכב על חשבונו של טל כחילה. קלאודמיר תורגל על חשבון קובי מויאל ואילו בהתקפה מתלבט המאמן בין ז'והאן אודל, יעקב בריהון ושמעון אבוחצירה, כאשר אחד מהשלושה ישחק לצידו של איתי שכטר בחלק הקדמי.

במועדון עדיין זועמים ומקיימים שיחות עם המשטרה בניסיון לשנות את הדרישות ל-250 שוטרים ו-300 סדרים שעלותן כחצי מיליון ש"ח. בבית"ר ירושלים חזרו ואמרו כי לא צפויים יותר מ-15 אלף איש באצטדיון והם לא צריכים לממן את עלות ארבעת האירועים שמתקיימים בסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully