וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה חוגגים: "התחברנו, המטרה היא הפלייאוף העליון"

1.1.2017 / 8:07

שמחה אצל הצפוניים אחרי ה-0:3 על הפועל רעננה, שרצקי בירך את השחקנים בחדר ההלבשה. נג'וקו יצטרף לאימונים השבוע, בקבוצה שוקלים לשחרר את אנדואסל. ברשצקי וחבשי מועמדים להצטרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ייעדר ממשחק הגביע. נג'וקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעירוני קרית שמונה חגגו אמש (שבת) את הניצחון 0:3 על הפועל רעננה כאשר גם הבעלים, איזי שירצקי, בירך את השחקנים בחדר ההלבשה על היכולת הטובה. "ראו על איזי שהוא מרוצה, הוא ידע שהוא בנה קבוצה ולכן הוא התאכזב כל כך. אפשר להגיד שהתחברנו, הפלייאוף העליון הוא מטרה". שלומי אזולאי הקשר והחלוץ גרפו מחמאות על היכולת הטובה והשערים שכבשו במחצית השנייה.

עוד בנושא:

ליגת העל: עירוני קרית שמונה הביסה 0:3 את הפועל רעננה

שחקני עירוני קרית שמונה, שלומי אזולאי עם שלומי אזולאי. מגד גוזני
סחטו מחמאות. שלומי אזולאי ושלומי אזולאי/מגד גוזני

בשל הגעתו של ג'ייקוב נג'וקו בקבוצה מתלבטים לגבי המשך דרכו של אזקיאל אנדואסל. חרף השער שלו מול רעננה במועדון עשויים להגיע איתו להסכם על מנת להתיר את חוזהו כאשר ההחלטה תתקבל בשבוע הקרוב. נג'וקו יצטרף באופן רשמי לקבוצה השבוע, אך לא יכלל בסגל של תומר קשטן לקראת המשחק בגביע המדינה בשל האדום שספג במשחק האחרון במדי בית"ר תל אביב/רמלה.

מי שנראה שפוף בסיום היה עידו דוידוב, שמתוסכל ממיעוט הדקות להן הוא זוכה מצד קשטן. בגזרת הרכש בקרית שמונה היו שמחים לצרף את מוטי ברשצקי מהפועל רמת גן ובמקביל עדיין לא גיבשו החלטה לגבי צירופו של פיראס מוגרבי ממכבי חיפה, גם אעיד חבשי סומן כחיזוק למרכז ההגנה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully