וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מרוצה מהתוצאה, לא מהדרך: "לא היה משחק יפה לעין"

1.1.2017 / 8:16

האדומים שבעי רצון מהניצחון על בני הרצליה ברבע גמר הגביע: "בשורה התחתונה אנחנו עדיין מתחרים על כל התארים". פיאניג'אני: "שמח לגלות שאנחנו משחקים יחד גם ברגעים קשים"

גדעון צנטנר

לא מעט לחץ ירד אמש (שבת) מהפועל ירושלים לאחר שעלתה לחצי גמר הגביע עם ניצחון 56:68 על בני הרצליה. היכולת אמנם לא היתה מרשימה, אבל במועדון מרוצים בעיקר מהתוצאה. "ברור שהדרך חשובה וזה לא היה משחק יפה לצפייה, אבל בשורה התחתונה אנחנו בחצי הגמר ומתחרים על כל התארים. זה המצב בו הפועל ירושלים צריכה להיות, לשאוף לנצח ולנצח משחקי במאני טיים", אמרו אמש בקבוצה.

סימונה פיאניג'אני נשמע מרוצה: "אנחנו מנסים להתחרות בכל המפעלים והצלחנו במטרה הזאת עד כה. גם ביורוקאפ ובגביע אנחנו נמצאים איפה שאנחנו רוצים להיות. יחד עם זאת, יש לנו יותר מדי הפסדים בליגה, אך אני שמח לגלות ולראות שהשחקנים שלי מתאמצים ומשחקים יחד לאחר רגעים קשים או הפסדים. אנחנו לא מציגים תמיד את אותה רמת אנרגיה, זה משהו שאנחנו צריכים לתקן. עוד כמה ימים יש לנו את משחק היורוקאפ (מול ריטאס וילנה, ו.כ) ונצטרך להביא הרבה אנרגיות".

טוריין גרין שחקן בני הרצליה (ימין) מול קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
יותר לחימה. ג'רלס בהגנה/נועם מושקוביץ

קרטיס ג'רלס, שסיים עם 18 נקודות, סיכם: "זה לא היה משחק יפה שלנו, למען האמת זה היה משחק מכוער, אבל הכי חשוב שהשגנו את הניצחון, שיחקנו מולם גם ביום ראשון ומדובר בקבוצה טובה. הם שיחקו עם המון ביטחון ולכן התחילו את המשחק חזק, אבל התאוששנו הפעם".

ג'רלס הוסיף: "התקפית לא היינו טובים, אבל הראינו הרבה אנרגיה ומאמץ, מה שאולי לא הראינו במשחק הקודם. ההבדל מהמשחק הקודם הוא שהם הגנו על המגרש הביתי שלהם ואנחנו לא היינו אגרסיבים כמו שצריך, במשחק הקודם הרצליה פשוט היכתה אותנו והביסה אותנו, הפעם נלחמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully