וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ התבקש להעביר ערבויות על קלינגר. הסמנכ"ל יעזוב?

1.1.2017 / 7:58

בצל הניצחון בכפר סבא: הבקרה דורשת מהפועל חיפה הסברים לגבי המנג'ר, פלדהיים הוציא חופשת מחלה. מחמאות לדני גולן, פלקושצ'נקו: "אמר לי לבעוט". במועדון אישרו: יאזביץ' בדרך החוצה

דני גולן מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
סוחט מחמאות. גולן/מגד גוזני

בהפועל חיפה יכולים להיות בהחלט מרוצים מהתוצאות האחרונות: שבע נקודות צבר דני גולן בשלושת המשחקים שהוא נמצא על הקווים, אבל לצד ההצלחה המקצועית, הבעיות הניהוליות ממשיכות להיערם: ניר קלינגר ישב אתמול ביציע משום חוזהו לא עבר בבקרה. בהפועל חיפה טוענים כי יואב כץ יסדר את העניין בתחילת השבוע, אולם גם בשבוע שעבר טענו במועדון דברים דומים והמנג'ר שוב ישב ביציע אתמול. קלינגר שמונה לפני יותר משלושה שבועות במקום אלי כהן ממתין שכץ יעביר ערבויות לבקרה. בנוסף, רון פלדהיים שנמצא בנתק ארוך עם יואב כץ לא הגיע למשחק אתמול ושלח לבעלים אישור מחלה שיסתיים ביום שני בקרוב. במועדון מעריכים שפלדהיים לא יתפטר אבל יעזוב אם כץ יפטר אותו ויסכים לשלם לו פיצויים. כץ ממתין ורוצה לראות האם פלדהיים, שלא נמצא במועדון כעשרה ימים, יגיע ביום שלישי. אורן שטרלינג ממשיך בתפקידו בינתיים.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל חיפה גברה 1:2 דרמטי על הפועל כפר סבא

ניר קלינגר מנהל מקצועי הפועל חיפה. מגד גוזני
הרכש בדרך. קלינגר/מגד גוזני

בחזרה למגרש. הקבוצה של יואב כץ עשתה אתמול צעד משמעותי כשהתרחקה שבע נקודות מהקו האדום (משחק חסר לאשקלון ואשדוד, שייפגשו מחר). "נראה שהשיטה של דני עובדת בינתיים. נקווה שנמשיך בדרך הזאת ואולי בהמשך נוכל לחשוב על מטרות אחרות", אמרו אתמול במועדון. המטרות הללו יגיעו בעזרת רכש, כמובן. המשא ומתן עם פיראס מוגרבי מתעכב בשל העובדה שכץ לא מתלהב לשלם דמי ההעברה למכבי חיפה. השחקן יהיה חופשי בתום העונה משום שחיפה לא מימשה את האופציה עליו לשנתיים נוספות.

במועדון ממתינים לשמואל שיימן, גל שיש ואורי מגבו. אחד מהם עשוי להגיע בסופו של דבר ויתחרה עם חיים מגרלשווילי על עמדת המגן השמאלי. כפי שפרסמנו, פיליפ יאזביץ' נמצא בדרך החוצה ובמועדון כבר מחפשים לו מחליף. עידן גולן, בנו של המאמן, בישל אתמול את שער הניצחון ונתן לאביו סיבה נוספת להיפרד מהקרואטי בחלון ההעברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מקסים פלקושצ'נקו הפועל חיפה. ברני ארדוב
קשוב להוראות. פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

"כבר באימון ביום חמישי ידעתי שלא אפתח בהרכב. תחושה לא נעימה, אבל הכל יצא לטובה", אמר בסיום מקסים פלקושצ'נקו. "דני אמר לי לפני שנכנסתי למגרש 'תניף את הרגל, אל תחשוב פעמיים. יש לך בעיטה טובה'. זה מה שקרה. אני לא חושב שיצרו לחץ או ציפיות לגבי. בסך הכל היו לי משחקים לא רעים אבל הבעיטות שלי לא הובילו לשערים. אני שמח שסופסוף זה קרה".

"בסוף המשחק היינו ב'אטרף' וחגגנו בחדר ההלבשה", המשיך הקשר. "זה אמנם רק משחק אחד אבל אנחנו בתקופה טובה בשלושת המשחקים האחרונים, גם משחקים טוב וגם לוקחים נקודות. עם הזמן אנחנו נתגבש ונהיה עוד יותר טובים. תמיד יש רוח חדשה כשמגיע צוות חדש וזה בינתיים עובד לטובתנו. אנחנו תמיד שואפים לסיים כמה שיותר גבוה ואני מקווה מאוד שאם נמשיך ככה נוכל לאיים על מקום בפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully