וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים למחזור הסיום ב-NFL: כל האפשרויות

30.12.2016 / 15:30

מי כבר סגורה במיקום שלה, מה רוצות שש העולות ב-AFC, מי עוד יכולה להיכנס לפלייאוף ב-NFC ומה יקרה אם יהיה תיקו בין דטרויט לגרין ביי? התרחישים לקראת יום ראשון - לשמור בהישג יד

מאט ריאן אטלנטה פאלקונס. AP
מקום 2, 3 או בכלל 4? ריאן והפאלקונס מחזיקים כרגע בשבוע החופש/AP

AFC:

כל שש העולות לפלייאוף כבר נקבעו. אלה המיקומים האפשריים:

1) ניו אינגלנד/אוקלנד
2) ניו אינגלנד/אוקלנד/קנזס סיטי
3) פיטסבורג
4) יוסטון
5) אוקלנד/קנזס סיטי/מיאמי
6) קנזס סיטי/מיאמי

ואלה התרחישים האפשריים לכל קבוצה:

ניו אינגלנד: הפאטס מתארחים במיאמי. ניצחון והדרך לסופרבול תעבור אצלם. הפסד לצד ניצחון של אוקלנד, יוריד אותם למקום השני בגלל יריבות משותפות.

אוקלנד: הריידרס מינוס דרק קאר במשחק חוץ לא קל אצל האלופה היוצאת אוקלנד. ניצחון לצד הפסד של ניו אינגלנד, והם ראשונים. הפסד לצד ניצחון של הצ'יפס, והם רק במקום החמישי.

פיטסבורג: סגורה במקום השלישי

יוסטון: סגורה במקום הרביעי

קנזס סיטי: ניצחון בסן דייגו לצד הפסד של אוקלנד והם זוכים במערב ובשבוע החופש, מהמקום השני. לעומת זאת, הפסד לצד ניצחון של מיאמי, יוריד את הצ'יפס עד למקום השישי, מה שאומר ביקור בפיטסבורג בשבוע הבא במקום מנוחה או משחק אצל יוסטון.

מיאמי: ניצחון על הפטריוטס, לצד הפסד של הצ'יפס בסן דייגו, ישים את מיאמי במקום החמישי הנחשק בזכות יתרון על קנזס סיטי במשחקים המשותפים.

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס. Charlie Riedel, AP
הצ'יפס רוצים לכל הפחות לשמור על המקום החמישי. טייריק היל/AP, Charlie Riedel

NFC:

בחטיבה הזו קצת יותר פתוח. ארבע קבוצות כבר בפלייאוף, עוד אחת תגיע בוודאות מהסאנדיי נייט בין גרין ביי לדטרויט והשישית תיכנס דרך הווילד קארד. המיקומים האפשריים:

1) דאלאס
2) אטלנטה/סיאטל/דטרויט
3) אטלנטה/סיאטל/דטרויט/גרין ביי
4) אטלנטה/סיאטל/דטרויט/גרין ביי
5) ניו יורק ג'איינטס
6) גרין ביי/דטרויט/וושינגטון/טמפה ביי

ואלה התרחישים:

דאלאס: סגורה במקום הראשון

אטלנטה: ניצחון ביתי על הסיינטס, יבטיח לפאלקונס שבוע חופש. במקרה של הפסד, הם צריכים לקוות שגם דטרויט (נגד הפאקרס) וגם סיאטל (אצל סן פרנסיסקו) יפסידו כדי להישאר במקום השני. מצד שני, אם אטלנטה מפסידה וסיאטל ודטרויט מנצחות - הפאלקונס יהיו רק במקום הרביעי, בגלל היריבות המשותפות עם דטרויט.

סיאטל: הסיהוקס כרגע במקום השלישי. הם מתארחים אצל הניינרס ויסיימו במקום השני עם ניצחון, לצד הפסד של אטלנטה. הם יפלו למקום הרביעי במקרה של הפסד.

דטרויט: הליונס צריכים ניצחון ביתי מול גרין ביי, הפסד של אטלנטה והפסד או תיקו של סיאטל, כדי לסיים במקום השני. אם הם ינצחו את הפאקרס: ניצחון של סיאטל והפסד של אטלנטה או ההיפך, שווה מקום שלישי. ניצחון של סיאטל ותיקו ומעלה של אטלנטה יישלח את הליונס למקום רביעי. אם וושינגטון תפסיד בבית לג'איינטס, הליונס בכל מקרה יהיו בפלייאוף. תיקו מול הפאקרס יכניס בוודאות גם אותם וגם את גרין ביי לפוסטסיזן, מהמקום השישי.

ניו יורק ג'איינטס: סגורה במקום החמישי

גרין ביי: ניצחון או תיקו בדטרויט והצפון של הפאקרס. הפסד של וושינגטון לג'איינטס והם בכל מקרה בפלייאוף. גרין ביי לא יכולה לסיים שנייה, אבל כן תוכל לסיים שלישית אם היא תנצח וסיאטל תפסיד.

וושינגטון: הרדסקינס צריכים לנצח את הג'איינטס בבית ואז לחכות לראות אם אכן יש הכרעה בין גרין ביי לדטרויט. אם כן, הם במקום השישי.

טמפה ביי: נשמור את הכי טוב לסוף. איך הבאקס ישיגו את המקום השישי? זה די פשוט. ניצחון שלהם, תיקו בין וושינגטון לג'איינטס וגם, ניצחונות של דאלאס (בפילדלפיה), דטרויט (על הפאקרס), אינדיאנפוליס (על ג'קסונוויל. כן, זה בחטיבה השנייה, אז מה?), טנסי (על יוסטון) וסן פרנסיסקו (על סיאטל).

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully