וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "רכות זה עניין של אופי ולצערי אנחנו רכים מאוד"

29.12.2016 / 8:23

הפועל ירושלים הובסה בליגה וטימור הודה: "המסרים מההנהלה לפני המשחקים 'פחות קריטיים' בליגה לא מחלחלים". פיאניג'אני ביקר את הגישה של השחקנים, היירסטון מצטרף לאימונים

one

"ביום שבת יש לנו עוד משחק מול הרצליה, אבל הפעם זה בגביע וזה משחק שאין ממנו דרך חזרה". כך אמרו אמש (רביעי) בהפועל ירושלים אחרי התבוסה הצורבת 94:73 לבני הרצליה בליגה. הבעלים אורי אלון נראה מאוד לא שבע רצון מהיכולת והתוצאה ובקבוצה הוסיפו: "אי אפשר להיות רכים בהגנה, אף אחד לא יעשה לנו הנחות".

המאמן סימונה פיאניג'אני זעם על השחקנים בחלק מפסקי הזמן ובסיום הודה כי "זה לא מה שהייתי רוצה לראות מהקבוצה שלי. זו לא הגישה שאנחנו צריכים להציג כקבוצה גדולה. לא אהבתי את הגישה של השחקנים".

"רכות זה עניין של אופי ולצערי אנחנו רכים מאוד", אמר בר טימור, "יש משחקים שאנחנו יודעים להרים בהם את הרמה שלנו ויש כאלו שרמת האינטנסיביות שלנו לא מספיקה. המסרים מההנהלה לפני המשחקים 'פחות קריטיים' בליגה לא מחלחלים אלינו וחבל. אנחנו מנסים לעשות את מה שצריך גם בליגה".

טרוויס פיטרסון הוסיף: "הרצליה הציגה משחק עם הרבה יותר אנרגיה ואי אפשר ככה. גם בהגנה וגם בהתקפה היינו צריכים להיות יותר ממושמעים יותר, לקחת החלטות נכונות וטובות יותר. הם שיחקו עם הלב והשיגו כדורים וקליעות מהזדמנות שנייה, ביום שבת נהיה חייבים להציג משחק טוב יותר".
הפורוורד מאליק היירסטון יצטרף לאימונים ובמהלכם הצוות המקצועי יבחן את כושרו ויחליט אם להחתימו עד תום העונה.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. מגד גוזני
ביום שבת זה יהיה חייב להיראות אחרת. הפועל ירושלים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully