וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "קבוצה גדולה צריכה לבוא עם גישה אחרת"

28.12.2016 / 23:45

מאמן הפועל ירושלים התייחס להפסד של קבוצתו לבני הרצליה: "איבדנו את הראש, רמת הביטחון שלנו צריכה להיות שונה". מיקי גורקה סיכם: "יש משמעות גדולה לנצח אותם ב-20 הפרש"

one

בני הרצליה רשמה הערב (רביעי) ניצחון יוקרתי מאוד, 73:94 על סגנית האלופה, הפועל ירושלים. הקבוצה מהשרון המשיכה בפתיחת העונה המצוינת שלה, והיא ביססה את מעמדה במקום השלישי עם מאזן 4:8. מנגד, הקבוצה מהבירה המשיכה בחוסר היציבות, ולאחר שלושה ניצחונות היא רשמה הפסד ליגה נוסף, השישי שלה העונה. שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

המאמן המפסיד, סימונה פיאניג'אני, התייחס לתבוסה: "אני חושב שהתוצאה בסיום לא לגמרי משקפת את מה שהיה במשחק. בכל מקרה, זה לא מה שהייתי רוצה לראות מהקבוצה שלי. היינו במשחק ובשלב מסוים איבדנו את הראש ונתנו להם את המומנטום. החטאנו הרבה זריקות שהיינו אמורים לקלוע ובכללי רמת הביטחון שלנו צריכה להיות שונה".

האיטלקי הוסיף: "אי אפשר לוותר כשנקלעים לפיגור. איבדנו ריכוז ואיבדנו את המשחק, לא אהבתי את הגישה של השחקנים. ברור שקבוצה גדולה צריכה לבוא עם גישה אחרת".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני הרצליה גברה 73:94 על הפועל ירושלים

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"נתנו להם את המומנטום". פיאניג'אני/מגד גוזני

בצד המנצח, מיקי גורקה, סיכם את המשחק: "זה ניצחון גדול עבור מועדון כמונו ויש הרבה משמעות לנצח את ירושלים ב-20 הפרש. הניצחון הזה מרחיק אותנו מהם בטבלה בשני משחקים וזה חשוב להמשך, אך המשחק נגמר ונתכונן ליום שבת". על המפתחות לניצחון אמר: "משחק הריבאונד הוא חלק חשוב מאוד אצלינו, זה חלק ממי שאנחנו כקבוצה. גם מבחינה הגנתית עשינו עבודה מצוינת בסגירת השלשות שלהם. מבחינה התקפית, ידענו לדחוף את הכדור פנימה כמו שצריך".

גורקה הוסיף לקראת המפגש בגביע: "בארנה כמובן שיהיה שונה, אבל נבוא כדי לנצח. אנחנו בחנוכה, החג של האנדרדוג".

כארם משעור, שהצטיין עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, ספג מכה וירד לספסל שתי דקות לסיום. לאחר המשחק הוא אמר: "קשה לי לדרוך על הרגל, אבל היה משחק קשה. ידענו שיהיה משחק קשה מאוד, אבל היינו צריכים לשמור על הבית, הקהל היה מדהים היום. אנחנו יכולים להגיע רחוק, אבל רוצים לקחת את זה משחק אחרי משחק. מה יהיה ברבע גמר הגביע? מניח שיהיה משחק טוב. צריך לנוח ולבוא מרוכזים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully