וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם באומן נפרד מהמנהלת: "מודה לכולם על האמון שנתתם בי"

28.12.2016 / 20:39

בטקס מאולתר שנערך בחדר האח"מים באצטדיון בנתניה, היו"ר היוצא נפרד: "אין סיבה שלא נגיע רחוק בכדורגל הישראלי". אורן חסון: "אתה מקור השראה". שחר: "לימדת את כולנו"

יו"ר מנהלת ליגת העל יורם באומן. יוסי ציפקיס
נפרד. באומן/יוסי ציפקיס

בעלי הקבוצות בליגת העל ונציגים מההתאחדות והמנהלת הגיעו הערב (רביעי) לחדר האח"מים באצטדיון בנתניה כדי להיפרד מיו"ר המנהלת לשעבר, יורם באומן. מנכ"ל מנהלת הליגות אורן חסון דיבר על הקשר בינו לבין באומן ואמר: "יורם הוא הסיבה שאני פה. קיבלת החלטות קשות נגד הזרם, אין לך אויבים כי כולם אוהבים את יורם. אני חושב שרכשת הרבה מאוד אוהדים ומה שבטוח שאני רכשתי מנטור וחבר, אתה מקור השראה לכולם".

עופר עיני יו"ר התאחדות: "אם אני אגיד שהדבר הכי טוב שקרה לי שהגעתי להתאחדות זאת החברות איתך, אז מכל הלב אני אומר כן. זה שמנסים למצוא לך מחליף ולא מצליחים זה אומר הכל, השארת נעליים ענקיות. אין ספק שהשילוב שיצרנו זה המפתח להצלחה".

יו"ר מנהלת ליגת העל יורם באומן עם יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, שמואל פרנקל. יוסי ציפקיס
צילום: יוסי ציפקיס/יוסי ציפקיס

יעקב שחר נציג הקבוצות: "לימדת את כולנו פרק, אנחנו 30 נציגי קבוצות ולעולם לא הצלחנו להגיע להסכמה בינינו. עשית עבודה נפלאה ואני לא נפרד ממך, אני פשוט מאחל לך אריכות חיים ואני יודע שמתי שנצטרך אותך אתה תהיה לצידנו, תודה רבה".

יורם באומן נפרד: "אני משוכנע שיותר משפחות יגיעו לכדורגל וזו אחת המטרות המרכזיות אחרי שאנחנו מטפלים באלימות ובגזענות. ההתאחדות והמנהלת הם גופים שחיים ביחד ועובדים יחד, אף פעם לא היתה לנו תקלה ותמיד עבדנו בדרכי נועם. אני מבקש לתת לצוות המקצועי לנהל את הכדורגל במקצועיות. אין סיבה שלא נגיע רחוק בכדורגל הישראלי. ביקשתי לחזור לענייני הפרטיים לאחר 3 שנים, מודה לכם על האמון שננתם בי, תמיד אשאר חבר שלכם ושל הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully