וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "המצב של הפועל מטעה את כולם. אל תתייחסו לפרסומים"

28.12.2016 / 19:54

קובי רפואה ערך אסיפה עם שחקניו בעקבות המצב אליו נקלעו האדומים. במועדון העבירו מסר לשחקנים: זה לא המשחק האחרון שלהם. העליון פסק: הניצחון הטכני בדרבי הנוער יישאר על כנו

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מזהיר משאננות. קובי רפואה/מגד גוזני

"הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, אל תתייחסו לפרסומים מסביב. המצב שלהם סתם מטעה את כולם. צריך לבוא מוכנים למשחק קשה מאוד. יש לה שחקנים טובים". כך אמר מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה, באסיפה שקיים היום (רביעי) לשחקני הקבוצה לקראת המשחק מול הקבוצה של גיא לוזון. במועדון לא אהבו את הציטוטים של נאמן הפועל תל אביב, עו"ד שאול קוטלר, שטען כי הקבוצה תגיע למשחקה האחרון. "הם רוצים לתת לכם הרגשה כזאת, אבל זה לא המשחק האחרון של הפועל תל אביב", אמרו במועדון לשחקנים.

היום בצהריים התקיים דיון בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע למשחק הדרבי של נערים א', בו נפסק ניצחון טכני 0:3 לטובת מכבי, בו נדחתה בקשת הפועל פתח תקוה לביטול פסק הדין. כזכור, בחודש שעבר פסק בית הדין המשמעתי ניצחון טכני לטובת הקבוצה, לאחר ששתי הקבוצות לא הצליחו להגיע לסיכום בנוגע למועד המשחק. תחילה ביקשה הפועל לדחות את הדרבי שהיה אמור להיערך בסוף אוקטובר משום שמספר שחקנים שלה נמצאים בסגל הנבחרת. מכבי הסכימה לכך, המשחק נדחה לסוף נובמבר אולם גם אז הודיעו הקבוצות להתאחדות כי המועד לא מתאים. ההתאחדות הסכימה לדחות שוב את המשחק אבל הפועל פתח תקוה סירבה בשל שזרוע האצטדיון שלה.

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. GettyImages
יחזור למכבי פתח תקוה? עומר דמארי/GettyImages

בעקבות כך, החליטה ההתאחדות לפסוק על ניצחון טכני. הפועל ערערה לעליון, אך כאמור הערעור לא התקבל. כאמור, בית הדין דחה את טענת הפועל פתח תקוה והשאיר את ההחלטה על כנה. את הקבוצה ייצג עו"ד טל ספיבק. מהמועדון נמסר בתגובה: "אנו שמחים שהאמת יצאה לאור ומקווים שיריבתנו העירונית תלמד מהמקרה וכל נסיונותיה לעוות את המציאות לכל אורך הדרך כשלו ואנו ממשיכים להתעסק בכדורגל".

במועדון עדיין ממתינים להתפתחויות בגזרת עומר דמארי ומעריכים שאם לא יגיע למכבי חיפה, ישחק בקבוצה. "הסיכוי הוא 50:50. לא בטוח שלייפציג תשחרר אותו, אלא בהשאלה בלבד", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully