וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברסי: אגאסי בחוץ. מויה בפנים

איזי עין דור

1.11.2002 / 22:23

אנדרה אגאסי הודח ע"י קרלוס מויה ברבע הגמר, פיספס הזדמנות לעלות למקום הראשון בעולם ונתן לספרדי את הכרטיס השביעי למאסטרס. מויה יפגוש את סאפין בחצי הגמר. יואיט את סריצ'פאן

קרלוס מויה שהתגבר אתמול בערב על 6 נקודות משחק! מול סבסטיאן גרז'אן הצרפתי, עשה את הבלתי ייאמן וגבר על המדורג 2 בעולם, אנדרה אגאסי 4:6, 4:6 במשחק בו הוא שלט למן הפתיחה (שמר על שתי שבירות בתחילת כל מערכה). מויה גם סידר לעצמו בדרך את הכרטיס השביעי למאסטרס בשנגחאי בעוד 11 יום והשאיר את הקרב על הכרטיס האחרון, בין אנדי רודיק לבין יירי נובאק.

מויה שהודח בסיבוב הראשון בברסי, במשך ששת השנים האחרונות, התעלה על עצמו הפעם ובסיום הודה: "ידעתי שזה הולך להיות קשה להעפיל למאסטרס מכאן, מכיוון שב-6 השנים האחרונות, לא הצלחתי לנצח בפאריס אפילו משחק אחד. ניסיתי לשחק בצורה רגועה. כל השנה שיחקתי טוב ובשני הטורנירים האחרונים הפסדתי בהתחלה ואיבדתי נקודות. ניסיתי לשכוח מזה והצלחתי."

בחצי הגמר יתמודד מויה מול מראט סאפין, שגבר לפני שעה קלה על ניקולאס אסקודה, במה שהיה הפריוויו לגמר גביע דייויס. אסקודה, שזכה לתמיכת הקהל הביתי, באולם שייארח את גמר הדייויס בין צרפת לרוסיה בסוף החודש, לא היה במשחק במערכה הראשונה, אותה לקח סאפין 3:6. הרוסי הראה כי הוא לא פוחד מהקהל ומהאולם בברסי, תוך שהוא מציג טניס טוב מול המדורג מס' אחת של ארץ הקרואסונים. מי אמר שהוא כבר לא בכושר?

במערכה השניה ניצח הצרפתי בקושי 5:7, לפני שסאפין חזר למשחק וב-3:6 חלק ניצח ועלה לחצי הגמר המעניין מול מויה. בכך לא נותרו עוד טניסאים צרפתים בטורניר.

יואיט נגד סרצ'פאן בחצי הגמר השני

בינתיים נקבעו גם שני חצאי הגמר האחרים, כשלייטון יואיט, המחבט מס' 1 בעולם ומי שצפוי גם לסיים את השנה כמדורג מס' 1 (אחרי ההפסד של אגאסי), גבר על רוז'ה פדרר השוויצרי. פדרר לא הצליח להפריע לאוסטרלי, שהיה בטוח בעצמו ומאוד מרוכז. יואיט שמר בצורה מצויינת על הגשותיו וניצח 4:6, 4:6, בדרך לחצי הגמר של טורניר ברסי (פאריז, אולומות סגרים, סך פרסים: 2.9 מיליון דולר).

אנדי רודיק, שקיווה לתפוס את המקום השמיני והאחרון למאסטרס כבר בטורניר הנוכחי, נתן את כל מה שיש לו מול פראדורן סריצ'פאן, אך זה לא הספיק כשהוא הפסיד 6:7 (3:7), 6:7 (3:7). התאילנדי הלוהט, שלא מפסיק לנצח לאחרונה, הפגין ביחד עם יריבו האמריקני, משחק מצויין שהסתיים רק אחרי שתי מערכות קשות של שובר שיווון. בסופו של דבר, הצליח סריצ'פאן לנצח כאמור בשתיהן, בכדי להבטיח מקום בחצי גמר של טורניר נוסף, אחרי שזכה בשבוע שעבר בשטוקהולם. הקרב בין רודיק לנובאק על מקום במאסטרס, יימשך כנראה עד לרגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully