וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה, הכרעות חדשות: מחזור סיום העונה יקבע את תמונת הפלייאוף

31.12.2016 / 9:00

2017 תביא עמה את המחזור ה-17 והאחרון של העונה, בו ייסגרו העולות האחרונות ב-NFC והמיקומים בשתי החטיבות. וושינגטון צריכה ניצחון על הג'איינטס, דטרויט וגרין ביי יעקצו אותה עם תיקו?

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס עם מרווין ג'ונס דטרויט ליונס. AP
יש מצב לדיל? רוג'רס ומרווין ג'ונס במפגש הקודם/AP

טרם ברור מי אשם בכך, אבל איכשהו הגענו למחזור הסיום של עוד עונת NFL. ביום ראשון, 16 משחקים יינעלו את העונה הסדירה ויקבעו סופית את תמונת הפלייאוף, כולל המקום הראשון ב-AFC, אלופות ה-AFC מערב וה-NFC צפון, המיקומים לקראת הפוסטסיזן וגם, הבחירה 1 בדראפט הבא. כרגיל במחזור האחרון, הפריביו למשחקים בנוי על פי הבתים השונים ולא לפי השעות, אז שימו לב.

seperator

AFC מערב:

דנבר (7:8) - אוקלנד (3:12), 23:25, METV

אחד הבתים היחידים שנותרו פתוחים. אם הריידרס מנצחים במייל היי סיטי, הם זוכים במערב. אם עוד קודם לכן, ניו אינגלנד תפסיד במיאמי, גם יתרון הביתיות בפלייאוף יילך לאוקלנד. אלא ש... דרק קאר נפצע בשבוע שעבר וכנראה גמר את העונה ובלעדיו, לריידרס יהיה לא פשוט מול האלופה היוצאת, שאומנם מגיעה בכושר נורא ואחרי שלושה הפסדים רצופים שהשאירו אותה מחוץ לפלייאוף, אבל תנסה לפחות לסיים בטעם טוב. הפסד של הריידרס ייפתח דלת לקנזס סיטי, שתוכל לזכות במערב ובשבוע החופש.

סן דייגו (10:5) - קנזס סיטי (4:11), 23:25

הניצחון המוחץ של הצ'יפס על דנבר השאיר להם את הסיכוי להימנע ממשחק הווילד קארד, אך הם כאמור יזדקקו לעזרה מכיוון הברונקוס. בכל מקרה, קנזס סיטי נראית בכושר טוב לקראת הפלייאוף ותנסה לא למעוד נגד הצ'ארג'רס, שהפסידו עוד משחק צמוד בשבוע שעבר והצילו את קליבלנד מעונת 16:0. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות בעונה המאכזבת של סן דייגו, שסבלה מפציעות רבות ורק מחכה לפגרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני קנזס סיטי צ'יפס חוגגים. Charlie Riedel, AP
ניצחון ולחכות לטוב. שחקני הצ'יפס/AP, Charlie Riedel

AFC מזרח:

מיאמי (5:10) - ניו אינגלנד (2:13), 20:00, METV

טום בריידי מגיע למגרש השנוא עליו ביותר (אולי חוץ מדנבר), בו הפסיד לא פחות משמונה פעמים עד היום, כולל בכל שלושת הביקורים האחרונים וביניהם, מחזור הסיום של העונה שעברה. ההפסד ההוא עלה לפטריוטס ביתרון הביתיות ואולי גם במקום בסופרבול וכעת, גורלם בידיהם והם זקוקים לניצחון או להפסד של אוקלנד כדי לסיים ראשונים בחטיבה. הדולפינס יגיעו קצת יותר רגועים, אחרי שהבטיחו מקום בפלייאוף, אבל הם יודעים שניצחון, לצד הפסד של קנזס סיטי, ייתן להם את המקום החמישי ומפגש הרבה יותר נוח מול יוסטון, מאשר מול פיטסבורג, כך שהמשחק הזה ממש לא הולך להיות רגוע.

ניו יורק ג'טס (11:4) - בפאלו (8:7), 20:00

בעונה שעברה, הפסד במחזור הסיום מול הבילס השאיר את הג'טס מחוץ לפלייאוף. העונה הם מאוד רחוקים משם וההשפלה בפוקסבורו ביום ראשון שעבר גם הובילה לעימות פנימי בקבוצה. הבילס, אחרי הפיטורים של רקס ריאן, יעלו עם אי ג'יי מנואל במקום טיירוד טיילור וינסו להתחיל, שוב, בדרך חדשה.

seperator

AFC צפון:

פיטסבורג (5:10) - קליבלנד (14:1), 20:00

הניצחון הדרמטי של הסטילרס על בולטימור סגר עניין בבית הזה. המארחים, שיסיימו במקום השלישי בחטיבה, צפויים לתת מנוחה לכוכבים ואולי הבראונס, שניצלו מעונת 16:0 בשבוע שעבר, ינצלו זאת כדי להשיג עוד ניצחון. הפסד יבטיח לקליבלנד את הבחירה 1 בדראפט.

סינסינטי (9:1:5) - בולטימור (7:8), 20:00

משחק לפרוטוקול באוהיו, שמקסימום ישפיע על בחירה קצת יותר גבוהה או נמוכה בדראפט הקרוב. הרייבנס, אחרי ההפסד הכואב בפיטסבורג, שהשאיר אותם מחוץ לפלייאוף, ינסו להתאושש מעט.

seperator

AFC דרום:

טנסי (7:8) - יוסטון (6:9), 20:00

הטקסאנס, עם טומי סבאג' ועוד הופעה מכוערת, ניצחו את סינסי בליל שבת ועלו לפלייאוף מהמקום הרביעי ב-AFC. הם ינסו לנצל את השבוע הקרוב להכנות ומנוחה, לקראת משחק ווילד קארד לא קל שמצפה להם מול קנזס סיטי או מיאמי. טנסי, בלי מרקוס מריוטה שנפצע, תנסה לסיים עונה לא רעה בתחושה טובה, אחרי האכזבה הגדולה וההתפרקות בשבוע שעבר מול הג'אגס.

אינדיאנפוליס (8:7) - ג'קסונוויל (12:3), 20:00

בלי מאמן קבוע, ג'קסונוויל נראתה לפתע נהדר נגד הטייטנאס וקטעה רצף של תשעה הפסדים. היא תקבל עוד הזדמנות להראות את הפוטנציאל שלה מול אינדי, שנשארה שוב מחוץ לפלייאוף.

טום סבאג' ג'יי ג'יי וואט יוסטון טקסאנס. David J. Phillip, AP
סבאג' יחמם מנועים לקראת הפלייאוף/AP, David J. Phillip

NFC צפון:

דטרויט (6:9) - גרין ביי (6:9), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

המשחק המרכזי של מחזור הסיום יהיה קרב על כל הקופה ב-NFC צפון ובסיומו, אחת מהשתיים הללו בטוח תעלה לפלייאוף. ייתכן שגם שתיהן יהיו שם, אבל זה כבר תלוי בתוצאות הקודמות של ערב הסיום. חמישה ניצחונות רצופים, כולל התעוררות נהדרת של ארון רוג'רס בדיוק בזמן, הקפיצו את הפאקרס ממצב של התפרקות לפסגת הבית על חשבון הליונס, שצנחו עם שני הפסדים רצופים, אצל הג'איינטס ואצל דאלאס. במפגש הראשון העונה, בלמבו פילד, גרין ביי כבר הובילה 3:31 לקראת ההפסקה ודטרויט כמעט עשתה קאמבק משוגע. בהתחשב בזה שהאורזים נקלעו למצב די דומה במשחק החוץ האחרון שלהם, אצל שיקגו, לא כדאי להם להוריד את הרגל מהדוושה בשום שלב במפגש הגדול הזה. וקבלו את התסריט הכי הזוי: תיקו ישלח את שתי הקבוצות בכל מקרה לפלייאוף...

מינסוטה (8:7) - שיקגו (12:3), 20:00

הווייקינגס פתחו את העונה עם 0:5, אבל התפרקו בחצי השני. הברס מקווים לסיים עם ניצחון חוץ ראשון העונה ולעצור רצף של שלושה הפסדים. מאט בארקלי ינסה להתאושש ממשחק חמשת האיבודים שלו מהשבוע שעבר.

seperator

NFC מזרח:

פילדלפיה (9:6) - דאלאס (2:13), 20:00

בדאלאס לא שמעו על משחקים לפרוטוקול והביסו גם את דטרויט, בזכות הצגה של דז בריאנט, שחוזר לעצמו בדיוק בזמן. מארק סאנצ'ז צפוי לפתוח, גם טוני רומו עשוי לשחק. פילי, שפתחה את העונה עם 0:3, לא מפסיקה להפסיד מאז ותנסה לסיים עם ניצחון על היריבה המרה.

וושינגטון (6:1:8) - ניו יורק ג'איינטס (5:10), 23:25, FOX

הג'איינטס יסיימו את העונה במקום החמישי בחטיבה והם מחכים לראות מי תסיים רביעית ולאן הם ייסעו בשבוע הבא למשחק הווילד קארד. הרדסקינס צריכים ניצחון כדי להיכנס בעצמם, מהמקום השישי, אלא אם דטרויט וגרין ביי יסיימו בתיקו. בכל מקרה, קודם הם צריכים לעשות את העבודה בעצמם. אולי הניצחון המוחץ בשיקגו בשבוע שעבר נתן להם קצת ביטחון.

קירק קאזינס שחקן וושינגטון רדסקינס. Mark Tenalli, AP
הרדסקינס ישיגו את הניצחון שהם צריכים?/AP, Mark Tenalli

NFC דרום:

אטלנטה (5:10) - ניו אורלינס (8:7), 23:25

הפאלקונס יושבים כרגע במקום השני וכמובן ישמרו עליו במקרה של ניצחון, אולם הפסד עלול לדרדר אותם לאחור. הסיינטס סיפקו עוד עונה בינונית וכל שנותר להם הוא לנסות לעקוץ בג'ורג'יה דום ולנקום ביריבה הגדולה, שהמטירה עליהם 45 נקודות בביג איזי במחזור השלישי של העונה.

טמפה ביי (7:8) - קרוליינה (9:6), 20:00, FOX

שני ההפסדים הכואבים בדאלאס ובניו אורלינס כנראה ישאירו את הבאקס החביבים מחוץ לפלייאוף, אבל עדיין נותר להם סיכוי קלוש. כל מה שג'יימיס ווינסטון וחבריו צריכים שיקרה זה ניצחון שלהם וגם: ניצחון של הקולטס, של הקאובויס, של הטייטאנס, של הניינרס ושל דטרויט ותיקו בין וושינגטון לג'איינטס. קל. כנראה שזה לא ממש יתממש וטמפה רק תשמח לסגור עונה במאזן חיובי ולנצח את סגנית האלופה היוצאת, שמצדה רק מחכה לפגרה אחרי עונה קשה.

seperator

NFC מערב:

סן פרנסיסקו (13:2) - סיאטל (5:1:9), 23:25, 5+ לייב

ההפסד הביתי לאריזונה בשבוע שעבר השאיר את אלופת המערב בלי שבוע החופש נכון לרגע זה. הסיהוקס צריכים לקוות למעידה של אטלנטה ובכל מקרה, הפסד נוסף שלהם ישלח אותם למקום הרביעי ולמפגש לא ממש רצוי מול הג'איינטס, כך שלפיט קארול ושחקניו אסור לפשל. המארחת קטעה סופסוף רצף של 13 הפסדים בשבוע שעבר, עם ניצחון ב-LA. אם הניינרס יפסידו וקליבלנד תנצח, לסן פרנסיסקו תהיה את הבחירה 1 בדראפט הבא.

לוס אנג'לס (11:4) - אריזונה (8:1:6), 23:25

הראמס מסיימים עונת בכורה איומה ב-LA ומגיעים עם מאזן ביתי של 6:1 ואחרי הפסד מביך לסן פרנסיסקו. הקרדינלס הראו קמצוץ מהפוטנציאל הלא ממומש שלהם העונה עם הניצחון בסיאטל ויקוו לעונה יציבה יותר ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully