וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה פנתה רשמית למכבי חיפה: רוצים את פיראס מוגרבי

28.12.2016 / 16:20

לאחר שפנו לגבי בריק ומוסא, האדומים רוצים עוד שחקן מהיריבה העירונית. בעקבות הפירוק הצפוי, שחקני הפועל תל אביב יקבלו פניה רשמית. השחקנים נגד הבקרה: איך אישרו לפתוח עונה עם חובות?

שחקן מכבי חיפה, פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
גם הוא מחוזר על ידי הפועל חיפה. מוגרבי מול מגרלשווילי/ברני ארדוב

הפועל חיפה פנתה רשמית למכבי חיפה בבקשה לצרף את פיראס מוגרבי. בשבועות האחרונים מנסים האדומים לצרף מספר שחקנים ממכבי חיפה, ביניהם מוגרבי, יניב בריק ומריו מוסא. היום (רביעי) פנו האדומים רשמית ליריבה העירונית לגבי מוגרבי ומהמועדון נמסר: "לאחר קבלת אישור ממכבי חיפה, יתנהל מו"מ עם סוכניו ויקי וקנין וניר עמיר להחתמתו בקבוצה".

כמו כן, בעקבות הפירוק הצפוי של הפועל תל אביב, בקבוצה מגבירים את המאמצים לצרף שחקני הגנה מהאדומים. כזכור, ניר קלינגר ודני גולן מעוניינים בשמואל שיימן או בגל שיש וכן באדי גוטליב, שמחוזר על ידי מספר קבוצות בליגת העל. בנוסף, השניים בודקים גם את אופציית אורי מגבו מבית"ר ירושלים.

שחקני הקבוצה יצאו היום נגד בקרת התקציבים והעומד בראשה, היו"ר עופר אורליצקי, זאת בעקבות חובות שהצטברו מהעונה שעברה ושלטענתם עדיין לא שולמו להם. כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי במסגרת הסדר בין שחקני הפועל חיפה ליואב כץ, הוחלט כי חובות מהעונה שעברה, עבור החזרי נסיעות, ישולמו להם בשני תשלומים. התשלום הראשון הועבר לשחקנים בסוף נובמבר, כשהצ'ק השני היה אמור לעבור מספר ימים אחר כך. השחקנים טוענים כי עד כה לא קיבלו את התשלום השני וחלק מהם מאיים כי אם הכסף לא יגיע, הם יפנו להליך משפטי. אגב, מי שעדיין לא עבר בבקרה הוא המנג'ר ניר קלינגר. כפי שפרסמנו השבוע, כץ טרם העביר ערבויות עבור החוזה שלו והעניין מתעכב.

שחקני הפועל חיפה באימון. אדריאן הרבשטיין
עדיין מחכים. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

הפתעה ציפתה לשחקני הקבוצה בשיחת הסקייפ היום עם הבעלים יואב כץ שהתקיימה בסיום האימון. כץ רתם לשיחה את מאמן הכושר האמריקאי לי סאמרס, ומאמנה האישי של ספורטאית העל, קייטי לדקי, השחיינית האמריקאית, הנחשבת לטובה בעולם וזכתה בארבע מדליות מזהב באולימפיאדת ריו.

סאמרס, הוא גם מאמן הכושר האישי של כץ שביקש ממנו לשוחח עם השחקנים בנושאי כושר גופני ומנטאליות. סאמרס נענה לבקשה והעביר הרצאה מרתקת לשחקנים וענה על מגוון שאלות.

אתמול אירחו שחקני הקבוצה במתחם בקרית חיים פעילים בעמותת "אנוש", המסייעת למתמודדים עם מגבלה נפשית. מקסים פלקושצ'נקו ואופק פישלר נפגשו עם הפעילים והדליקו איתם נר רביעי של חנוכה. מחר תבקר הקבוצה במחלקת הילדים בבית החולים כרמל.

(עדכון ראשון: 9:02)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully