וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקס ריאן פוטר מבפאלו בילס

27.12.2016 / 19:05

כמה ימים לפני סיום העונה, הקבוצה מניו יורק הודיעה על פרידה מריאן, שלא הצליח להוביל אותה בשנתיים בתפקיד לפלייאוף ראשון מאז 1999. גם אחיו רוב, מתאם ההגנה, פוטר יחד עמו

מאמן בפאלו בילס רקס ריאן. Matt Rourke, AP
שנתיים לא מספיק טובות. ריאן/AP, Matt Rourke

כמה ימים אחרי שבצורת הפלייאוף שלה הגיעה באופן רשמי ל-17 שנים, בפאלו בילס הודיעה הערב (שלישי) באופן רשמי ודי צפוי יש לומר על פיטוריו של רקס ריאן, אחרי כמעט שנתיים במועדון. לבילס, שעומדים על מאזן 8:7, נותר עוד משחק אחד העונה, ביום ראשון הקרוב אצל ניו יורק ג'טס וריאן לא יזכה להתארח אצל האקסית. גם מתאם ההגנה ואחיו רוב פוטר יחד עמו. מתאם ההתקפה אנתוני לין, שהחליף אחרי המחזור השני של העונה את גרג רומן שפוטר, ינהל את המשחק הקרוב.

בתקופה האחרונה נפוצו עוד ועוד שמועות על כך שריאן לא ימשיך בבפאלו ואף לא יזכה לסיים את העונה הנוכחית, מה שאכן קרה. הפיטורים שלו, חמישה ימים לפני שבפאלו יוצאת פגרה ושלושה ימים אחרי ההפסד הכואב 34:31 בהארכה מול מיאמי, הם בהחלט הצהרה מצד הנהלת הבילס, שם השקיעו הרבה כסף בשנים האחרונות בתקווה להעפיל לפוסטסיזן ראשון מאז 1999, ולא זכו לתוצאות.

בפאלו פתחה את העונה עם שני הפסדים, אולם אז הגיעו ארבעה ניצחונות רצופים, כולל 0:16 בחוץ על ניו אינגלנד (והקוורטרבק השלישי שלה), שהובילו להרבה תקוות באפ-סטייט ניו יורק. אלא שהקבוצה לא הייתה יציבה. היא הפסידה שלושה משחקים רצופים, כולל תבוסה ביתית מול הפטריוטס, ניצחה עוד פעמיים, הפסידה פעמיים נוספות, הביסה את הבראונס ואז הפסידה למיאמי, במשחק שגמר לה את העונה.

ריאן הוא המאמן השישי של הקבוצה מאז הופעת הפלייאוף האחרונה וכמו כל הקודמים, גם הוא לא הצליח להגיע לעונתו החמישית בתפקיד. בסך הכול, הוא העמיד מאזן של 16:15 כמאמן הבילס ושל 66:61 לאורך הקריירה כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully