וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס הביסה את דטרויט, שעדיין לא הצליחה להעפיל לפלייאוף

27.12.2016 / 8:45

אחרי מחצית ראשונה צמודה ומרתקת, שהסתיימה ב-21:21, הקאובויס נטלו את השליטה וניצחו בבית 21:42 במשחק לפרוטוקול מבחינתם. הליונס יילחמו מול גרין ביי על ה-NFC צפון במחזור הסיום. דז בריאנט תפס לצמד טאצ'דאונים ומסר לאחד

שחקני קו ההתקפה של דאלאס קאובויס. Michael Ainsworth, AP
החיים קלים יותר איתם. שחקני קו ההתקפה של הקאובויס/AP, Michael Ainsworth

דאלאס (2:13) - דטרויט (6:9) 21:42

המחזור ה-16 הארוך, שיצא לדרך בליל חמישי, הגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי) בטקסס, שם דאלאס לא התרגשה מכך שמדובר היה עבורה במשחק לפרוטוקול והביסה את הליונס, שהיו יכולים להבטיח מקום בפלייאוף עם ניצחון. בכל מקרה, עוד לפני המשחק דטרויט ידעה שבשבוע הבא היא מארחת את גרין ביי למפגש על כל הקופה ב-NFC צפון.

ברייס באטלר תפס את הטאצ'דאון הראשון עבור דאלאס, אבל זאק זנר איזן במהרה עם ריצה לאנדזון. אזיקייל אליוט, במשחק לא מבריק דווקא בסטנדרטים שלו, דהר ל-55 יארד וטאצ'און עוד ברבע הראשון, אך לליונס שוב היו תשובות ומת'יו סטאפורד נכנס פנימה בתחילת הרבע השני, לפני שזנר השיג טאצ'דאון שני במשחק. תפיסה ל-25 יארד וטאצ'דאון מצד דז בריאנט, קבעה רגע לפני ההפסקה 21:21 התקפי מאוד במחצית הראשונה.

אחרי שהקבוצות חזרו מחדר ההלבשה, רק דאלאס הייתה על המגרש. אליוט פתח את המחצית השנייה עם עוד גיחה לאנדזון, הפעם מיארד אחד וג'ייסון וויטן תפס שש דקות לאחר מכן טאצ'און משלו, ממסירה של לא אחר מאשר... דז בריאנט. בריאנט השלים משחק גדול עם טאצ'דאון אווירי שני במשחק, בתחילת הרבע האחרון.

הערב של דאק פרסקוט כלל 212 יארד ב-15 מ-20 ושלושה טאצ'ים. אליוט רץ ל-80 יארד וצמד, בריאנט תפס ל-70 וצמד ומסר כאמור לעוד טאצ'דאון. 260 יארד, איבוד ופאמבל לסטאפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully