וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעת בכורה במכבי תל אביב? קווינסי מילר נרשם למשחק מול באסקוניה

27.12.2016 / 12:55

הפורוורד שהחלים מפציעה קשה ברצועות הברך יטוס עם הקבוצה לספרד ועשוי לקבל דקות ראשונות בחמישי. סוני ווימס, שנפצע מול דרושאפקה, צפוי להיות כשיר. גאודלוק: "מתרשם לטובה מבגאצקיס"

עריכת וידאו: מתן חדד

איינארס בגאצקיס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, פתח אתמול (שני) את הקדנציה שלו ברגל ימין עם ניצחון 84:93 על מכבי ראשון לציון האלופה. המאמן הלטבי נראה פעיל מאוד על הקווים, והקפיד להעיר לשחקניו לאחר כל טעות. בשיחות פנימיות אמר בגאצקיס כי ינסה להעניק דקות נרחבות יותר לגל מקל על מנת להשיב לו את הביטחון, כשגם ויקטור ראד הבטיח בשיחות להציג מוטיבציה, "היתה להם שיחה באווירה טובה. אין בעיה בשיתוף הפעולה ביניהם", אמר גורם בקבוצה.

בתוך כך, סוני ווימס, שספג מכה בצלעות במשחק היורוליג האחרון מול דרושאפקה, צפוי לשחק ביום חמישי במשחק החוץ הקשה מול באסקוניה ויטוריה. מי שצפוי לערוך סוף סוף הופעת בכורה בצהוב הוא הפורוורד קווינסי מילר. הצהובים רשמו לראשונה את הפורוורד, שנפצע בצורה קשה בקיץ, ליורוליג והוא ייצא עם הקבוצה לספרד. מילר, שהחלים מפציעה קשה שעבר ברצועות הברך לפני כחמישה וחצי חודשים, עשוי להיכלל בסגל מכבי ת"א למשחק ולקבל דקות ראשונות העונה. מכבי תטוס לספרד עם 13 שחקנים, ללא ג'ו אלכסנדר הפצוע.

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס. ברני ארדוב
בכורה מוצלחת. בגאצקיס/ברני ארדוב

המאמן שב והדגיש באימונים האחרונים כי עליהם לשחק קבוצתי וללא אגו. בנוסף העיר להם הלטבי על איבוד היתרון במשחק. אנדרו גאודלוק אמר לוואלה! ספורט: "אני מתרשם מאיינראס לטובה, יש המון התאמות חדשות לעשות בהתקפה וגם בהגנה, שינינו כמה דברים, לא היו לנו המון ימים אבל אנחנו מתקדמים. מול ראשון לציון עשינו עבודה טובה, הרי זה אולם לא קל לשחק בו אך השגנו ניצחון. זו קבוצה מוכשרת. לפחות רצף ההפסדים נעצר".

לגבי הדברים שהמאמן אמר עליו במסיבת העיתונאים ("אנדרו גאודלוק הגיע לכאן כדי לקלוע נקודות. רוב הזריקות שהוא לוקח פשוט מצוינות. תלונות על הגנה? הקבוצה צריכה לשחק בשבילו. הוא לא מהסס על הפרקט"), אמר גאודלוק: "הוא המאמן, לי זה נשמע טוב, אני מקווה שניישם את כל מה שהוא יבקש".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק מצוין בבכורה של בגאצקיס. לנדסברג/ברני ארדוב

הצהובים מקווים להשיג ניצחון חוץ במשחק הקרוב מול באסקוניה הבאסקית, אך מדגישים שמדובר במשחק לא קל. "אנחנו חייבים להשיג את הניצחון הזה, פשוט חייבים", אמר אחד השחקנים. קולטון אייברסון סיכם את המשחק: "במשחק מול ראשון חזרנו למסלול הנכון. שמרנו הרבה אזורית, דבר שאפשר לשחקנים לשחק יותר דקות ולשמור אנרגיה. זה היה די אפקטיבי. נתנו קצת נקודות קלות בריבאונד ההתקפה, אבל אם נעצור את זה, ההגנה שלנו תהיה אפילו טובה יותר. שיחקנו די טוב בכל האספקטים, לא נלחצנו, המאמן הכניס אותנו במחשבה הנכונה, באנו רגועים וניצחנו במקום לא קל".

על חילופי המאמנים הוסיף הסנטר: "היה לי הרבה כבוד לרמי הדר, הוא גרם לנו לשחק פיזי וחזק, צריך לכבד את ההחלטות של ההנהלה, כולנו צריכים לעבוד בשביל המאמן הזה, הוא בא עם צורה מחשבתית נכונה, והדבר הכי חשוב שניצחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully