וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: עידן הררי מונה לתפקיד עוזר המאמן

26.12.2016 / 16:46

המאמן שמגיע מקבוצת נערים ב' בבית"ר טוברוק יחבור לתומר קשטן ויתייצב לצדו כבר ביום רביעי, בגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע. קאסיו פרננדס ועודד אלקיים עדיין לא כשירים

עידן הררי עוזר מאמן עירוני קרית שמונה. בית"ר טוברוק, אתר רשמי
עידן הררי עוזר מאמן עירוני קרית שמונה/אתר רשמי, בית"ר טוברוק

עירוני קרית שמונה מינתה היום (שני) את עידן הררי לתפקיד עוזר המאמן של תומר קשטן. עם חתימתו של קשטן בתפקיד המאמן הראשי, כמחליפו של בני בן זקן, הוא קיבל את האישור לצרף עוזר מאמן ולאחר שהתבלט על כך ממושכות, הוא בחר בהררי, שיגיע ממחלקת הנוער של בית"ר טוברוק.

הררי צפוי להתייצב לצד קשטן כבר בעוד יומיים, כאשר הקריה תפגוש את הפועל באר שבע בגמר גביע הטוטו. הוא אימן עד כה את קבוצת נערים ב' של טוברוק. הבעלים של המועדון, אריק איזיקוביץ', אמר: "כמו שאני גאה בשחקנים שלנו, שמצליחים להשתלב בבוגרים ולתקוע יתד בליגות הבכירות, כך אני גאה בכל מאמן שלנו שעובר לאמן בבוגרים".

בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק ברביעי ומאוד רוצים להרחיב את ארון הגביעים שלהם עם תואר נוסף. עודד אלקיים וקאסיו פרננדס עדיין לא צפויים להיות כשירים, בעוד החלוץ שלומי אזולאי בספק.

שלומי אזולאי הקשר שוחח עם ראשי המועדון על מעמדו ובקבוצה מקווים שהעניין נמצא מאחוריהם. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, אזולאי לא מרוצה ממעמדו וביקש לשוחח על כך עם הבעלים איזי שרצקי. לאחר שהשיחה התקיימה, בצוות המקצועי שוחחו אף הם עם אזולאי ומקווים לצאת לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully