וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטילרס והצ'יפס ניצחו, הושלמה תמונת העולות לפלייאוף ב-AFC

26.12.2016 / 8:19

טאצ'דאון אקרובטי של אנטוניו בראון, תשע שניות לסיום, השלים קאמבק ענק לפיטסבורג ו-27:31 מול בולטימור, בדרך לזכייה בצפון. קנזס סיטי העיפה את האלופה היוצאת דנבר עם 10:33 מוחץ והכניסה גם את עצמה וגם את מיאמי לפוסטסיזן

אנטוניו בראון פיטסבורג סטילרס מול בולטימור רייבנס. Fred Vuich, AP
הגוף בחוץ, היד בפנים. בראון/AP, Fred Vuich

תמונת שש העולות לפלייאוף ב-AFC התבהרה הלילה (בין ראשון לשני), כאשר מחזור אחד לסיום העונה ניצחה פיטסבורג בשניות הסיום 27:31 את בולטימור וזכתה בבית הצפון ובמקום השלישי ואילו קנזס סיטי הביסה את האלופה היוצאת דנבר 10:33, העיפה מהמרוץ להגנה על התואר ושמה את עצמה, כמו גם את מיאמי, בפנים.

seperator

פיטסבורג (5:10) - בולטימור (7:8) 27:31

דרמה אדירה בעיר הפלדה ובסיומה, הסטילרס זכו ב-AFC צפון והבטיחו לעצמם את המקום השלישי בחטיבה, בעוד הרייבנס, שהיו כל כך קרובים להעביר את ההכרעה לידיים שלהם במחזור הסיום, סיימו עונה מתסכלת מאוד. המארחים פתחו היטב עם טאצ'דאון מוקדם, אבל שער שדה של ג'סטין טאקר כבר קבע 10:20 לעורבים בתחילת הרבע האחרון. ליביון בל השלים מהפך מהיר עם טאצ'דאונים בריצה ותפיסה תוך ארבע דקות ואז הגענו לדרמה. בולטימור הינדסה דרייב יפהפה, שהסתיים בטאצ'דאון קשוח של קייל יוז'ניק בריצה ל-10 יארד, 1:18 לסוף. בפיגור שלוש, בן רות'לסברגר קיבל את הכדור והיה צריך שער שדה כדי לשלוח את המשחק להארכה, אך הלך על כל הקופה. תשע שניות לסוף, הוא מצא את אנטוניו בראון, שההגנה השאירה את הגוף שלו מחוץ לאנדזון, אבל הוא הצליח לזרוק את היד פנימה. מהפך ופיטסבורג בפלייאוף. ביג בן סיים עם 279 יארד, שלושער ושני איבודים. 122 בריצה לבל. 262, טאצ'דאון ואיבוד לג'ו פלאקו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני קנזס סיטי צ'יפס חוגגים. Charlie Riedel, AP
הצ'יפס התנפלו מהפתיחה/AP, Charlie Riedel

קנזס סיטי (4:11) - דנבר (7:8) 10:33

המשחק השני של הלילה היה פחות מרגש והצ'יפס, עם הניצחון המוחץ הזה, נכנסו לפלייאוף, קבעו שתהיה אלופה חדשה והשאירו סיכוי גם לזכייה במערב ובשבוע החופש במחזור הסיום. דנבר, שספגה הפסד שלישי ברציפות, תצטרך לעשות הרבה חושבים בפגרה. KC חגגה ברבע הראשון. אלכס סמית' פתח עם טאצ'דאון בריצה ומיד אחריו טייריק היל הוסיף עוד ריצה לאנדזון, מ-70 יארד. הברונקוס עוד צימקו, אך טראוויס קלסי הגיב במהרה עם תפיסה לטאצ'דאון של 80 יארד וקבע 7:21 מוחץ ומהיר, כאשר בדקות הסיום קנזס סיטי עוד משתעשעת ודונטריי פו גדול הממדים מוסר, כן מוסר לטאצ'דאון. 244 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לאלכס סמית', 160 באוויר לקלסי. 183 יארד ואיבוד לטרבור סימיאן, שהמשיך בדעיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully