וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: השופט אישר לנאמנים לקבל את כל המסמכים מכבירי

25.12.2016 / 19:42

אורנשטיין נענה לבקשת הנאמנים קוטלר וברדיצ'ב לחשוף את פרטי המכרז להקמת האצטדיון בבת ים, את אופן מימון הפרויקט ואת פרטי ההסכם בין המועדון לתאגיד הסיני. כבירי יוכל להגיש הסתייגות

יוסי ציפקיס

הנאמנים של הפועל תל אביב, שאול קוטלר וחן ברדיצ'ב, הגישו היום (ראשון) בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בה הם דורשים לחשוף את המסמכים הקשורים במכרז הקמת האצטדיון בבת ים ואת ההסכם של הפועל תל אביב מול התאגיד הסיני CMEC. הבקשה אושרה על ידי השופט איתן אורנשטיין, שהדגיש כי אם למישהו מהמשיבים יש הסתייגות עליו להגישה בתוך שלושה ימים.

בבקשה נכתב כי בבקשת הקפאת ההליכים במועדון נרשם כי המועדון לקח הלוואה לצורך מימון פרויקט הקמת האצטדיון, לשם כך הוקמה חברה ייעודית שאליה הועברו ישירות כספי ההלוואה. הנאמנים טענו כי התברר להם שמסמכי המכרז שהוגשו על ידי חברת סופר מטיסט גרופ, שהיא חברה בבעלות מלאה של אמיר כבירי. אך חרף כך, קיימות אינדיקציות בחברה לכך כי החברה הייתה מעורבת בתהליך המכרז, בהסכם מול החברה הסינית ואף הייתה מעורבת במימון הפרויקט.

הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי. ניב אהרונסון
מה באמת קרה בפרויקט האצטדיון? אמיר כבירי/ניב אהרונסון

בנוסף, נטען שהנאמנים קיבלו מידע לפיו מי שניהלו את ההתכתבות והקשר מול החברה הסינית היו דווקא גורמים בחברה. בשל כך, ביקשו הנאמנים לבחון ולברר את טיב זכויות החברה בפרויקט הקמת האצטדיון, טיב הזכויות מול החברה הסינית וכן אופן מימון הפרויקט לרבות מעורבות החברה במימונו.

לכן ביקשו הנאמנים למסור לידיהם את כל מסמכי המכרז להקמת האצטדיון, את כל המסמכים וההסכמים של ההסכם מול החברה הסינית, את מסמכי היסוד של חברת סופר מטיסט גרופ, דרכי מימונה, הסכם בעלי המניות והסכמים בהם היא נקשרת מול צדדי ג', והסכום ששילם אמיר כבירי על מנת לקבל לידיו את מלוא המניות בחברה.

(עדכון ראשון: 14:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully