וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאמיר שובשיץ' הושעה מהפועל תל אביב עד להודעה חדשה

24.12.2016 / 17:27

הקשר הקרואטי הכעיס את גיא לוזון ובמועדון הסבירו שהוא רשם כבר כמה הפרות משמעת לאחרונה. השופט אורנשטיין החליט לא להקדים את הדיון בדבר הפחתת 9 הנקודות של האדומים

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

דאמיר שובשיץ' הושעה היום (שבת) מהפועל תל אביב עד הודעה חדשה. האדומים מסרו שלאחר מספר מקרים של הפרות משמעת ולאחר שהביע חוסר נכונות לשחק בקבוצה, המאמן גיא לוזון החליט להשעות אותו.

בהפועל טוענים ששובשיץ' התלונן אתמול על פציעה באימון והתבקש להיבדק אצל רופא שהגיע במיוחד בשבילו, אך הקרואטי בחר לעזוב ללא אישור. במועדון אמרו: "זו לא הפעם הראשונה. יותר מפעם אחת הוא טען שהוא לא רוצה להיות בקבוצה וההתנהגות שלו אתמול כבר הייתה יותר מדי. גיא אמר יותר מפעם אחת מי שלא יהיה מחויב להפועל, לא יהיה בקבוצה בתקופה הזו".

שובשיץ' לא ייכלל בסגל של הפועל תל אביב למשחק החוץ שלה נגד הפועל באר שבע מחר (21:00, ספורט 5) ולוזון ייאלץ לכלול בו שחקן נוער במקומו.

עוד בנושא:

חשיפה: דולי מנגה מהפועל תל אביב מוגדר כשוהה בלתי חוקי
קצת סדר בבלגן: מה מצפה מעתה והלאה להפועל תל אביב?

דאמיר שובשיץ' שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
מחוץ לסגל בבירת הנגב. שובשיץ'/יותם רונן

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, איתן אורנשטיין, המטפל בתיק של הפועל תל אביב, דחה היום (שבת) את הבקשה של ההתאחדות לכדורגל ושל מנהלת הליגה להקדים את הדיון בנוגע לקבוצה. המשמעות: עונש הפחתת תשע הנקודות ממאזנה של הפועל תל אביב, אם יתממש, יקרה רק לאחר המועד המקורי שנקבע לדיון, ב-11 בינואר, עוד כשבועיים וחצי.

בהחלטתו כתב אורנשטיין: "דומני שנכון יהיה לקבוע את הבקשה לדיון לאחר קבלת עדכון הנאמנים על מצב החברה, ושיוגש סמוך לפני תום תקופת ההפעלה לאור התמונה שתתברר לאלה ושיהיה בכך כדי להשפיע על הבקשה".

בהתאחדות ובמנהלת פעלו להקדמת הדיון, על מנת להוציא את העונש אל הפועל. בבקשתן נכתב: "משהוגשו עמדות הצדדים ולאור דחיפות ההכרעה המתבקשת בסוגיית הנקודות - מן הטעמים אשר נומקו בהרחבה בעמדתן המשותפת של המבקשות - מתבקש בית המשפט הנכבד להורות על הקדמת מועד הדיון בסוגיית הנקודות, בהתאם ליומנו". אלא שכאמור, בקשה זו לא התקבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שאול קוטלר נאמן הפועל תל אביב עם גיא לוזון. יוסי ציפקיס
ממשיכים לחכות. הנאמן קוטלר עם גיא לוזון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully