וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולן: "חסר קצת איזון ובגלל זה הפועל חיפה ספגה הרבה"

22.12.2016 / 11:51

האדומים מהכרמל מתכוננים למשחק החוץ נגד בני יהודה ביום שבת. גולן: "אנחנו צריכים למצוא את הדרך להיות מאוזנים גם בבית וגם בחוץ. חיזוק? זה לא שבחלון ההעברות מתגשמות פנטזיות"

דני גולן מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
עובד על ההגנה. גולן/ברני ארדוב

אחרי הניצחון על הפועל אשקלון והעלייה למקום התשיעי בטבלה, הפועל חיפה תתארח ביום שבת (16:0) אצל בני יהודה ותנסה להמשיך במומנטום החיובי. הבלם יורדי באוס הוצע ביממה האחרונה, אך בקבוצה נוטים לוותר על החתמתו. ההולנדי בן ה-27 נבחן בשבוע האחרון במ.ס אשדוד, אבל עזב אותה ביוזמתו.

המאמן דני גולן אמר היום: "אנחנו צריכים למצוא את הדרך להיות קבוצה מאוזנת גם במשחקי הבית וגם במשחקי החוץ. אבל לפעמים מבחינה מנטלית יותר קל לשחק בחוץ מאשר בבית. בני יהודה במצב די דומה לנו; התחלף צוות, יש אנרגיות חדשות".

גולן התייחס גם לכך שהפועל חיפה ספגה העונה 25 שערים, פחות רק מנועלת הטבלה הפועל אשקלון: "אפשר לשפר את הנושא הזה בעזרת עבודה משותפת, קצת לעבות את האמצע, הגנה טובה של כל הקבוצה. אני גם טוען שכשאתה סופג ראשון, זה גורם לך לרדוף ואז נעשה משחק פתוח. יש פה כישרון לעשות דברים יפים בחלק הקדמי. טיפה חסר איזון בסגנון וזה גרם לספוג הרבה גולים".

בנוגע לחיזוק בינואר אמר המאמן: "יש פילוספיה מאוד פשוטה - יש פה את השחקנים הקיימים ואני מתייחס רק אליהם. יש פה מנהל מקצועי ואם הוא ירצה לענות על שאלות של חיזוק, הוא יענה. חלון ההעברות הוא לא איזה חלון שבו הפנטזיות מתגשמות. בכל מקרה, אני נותן את ההרגשה שמי שנמצא פה הכי חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully