וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס קליימן: "משוכנע שבעתיד אהיה שוער ראשון בנבחרת ישראל"

22.12.2016 / 11:42

שוער בית"ר ירושלים נכח במסיבת העיתונאים לקראת קרית שמונה: "לא רגיל לספוג כמות כזו". אבוחצירה ומויאל עשויים לפתוח על חשבון שכטר וקלאודמיר. הפסד יביא לסיום דרכו של רב"ש?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תצא מחר (שישי) לבית מלון בצפון לקראת משחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת. אחרי נקודה בלבד בשני המשחקים האחרונים, במועדון קיים לחץ גדול לחזור למסלול הניצחונות. מעמדו של המאמן רן בן שמעון אינו יציב ויושפע בצורה ישירה מהמשחק בצפון. כבר אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקוה הופעלו לחצים על אלי טביב לבצע שינוי על הקווים, אך הבעלים החליט לא לעשות זאת. הפסד בקרית שמונה עלול להביא לזעזוע.

שחקנים בכירים בקבוצה שוחחו ביניהם לקראת המשחק ואמרו: "חייבים להרים את הקבוצה מהמצב הזה, הקהל הגיע למצב של אדישות וייאוש ואסור שזה יקרה. לא ניקח אליפות, אבל אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים ולהביא יותר ניצחונות ונקודות. האחריות היא קודם כל שלנו, להיות פרווה זה הדבר הכי גרוע עבור בית"ר ירושלים, מתכון בטוח להידרדרות בהמשך".

מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
על טביב כבר מופעלים לחצים לפטר את בן שמעון/יוסי ציפקיס

אריק סאבו צפוי להמשיך בעמדת המגן הימני ובקישור קובי מויאל זוכה כרגע לעדיפות על פני קלאודמיר. דוד קלטינס תורגל כבלם שלישי לצד של טל כחילה ודן מורי, אך לא מן הנמנע שהוא יצטרף לדן איינבינדר ומויאל בשלישיית הקישור. חסוס רואדה שוהה בו"ל לצד אשתו שאמורה ללדת וייעדר.

בחלק הקדמי ייתכן ששמעון אבוחצירה יפתח על חשבונו של איתי שכטר בחוד. שכטר זכה למנוחה בחלק מאימוני השבוע ובצוות המקצועי יש הרגשה שייתכן שיהיה טוב עבורו לעלות מהספסל במשחק או שניים. עידן ורד ולידור כהן ימשיכו לשחק בכנפיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. ניב אהרונסון
"חייבים לייצר רצף ניצחונות". קליימן/ניב אהרונסון

עוזר המאמן זיו אריה, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "קרית שמונה קבוצה חזקה ומאורגנת, ראינו אותה ואנחנו מוכנים אליה. נגד מכבי פתח תקוה נכנסנו ללחץ בחלק הראשון, אבל אי אפשר להשליך ממשחק אחד לאחר. אני לא מסכים שאנחנו לא נראים טוב בחלק ההגנתי - אנחנו סופגים מטעויות שלנו, מאיבודי כדור ולא ממהלכים של היריב. רואדה יחסר אבל לכולם יש מחליפים. לשחק נגד צפיפות זה קשה, אבל בקרית שמונה זה יהיה שונה כי שתי הקבוצות מגיעות ליזום".

השוער בוריס קליימן: "זה משחק מפתח וחשוב מאוד. קרית שמונה צמודה אלינו וזה מגרש לא פשוט. אנחנו חייבים להתחיל רצף ניצחונות. אני לא רגיל לספוג כמו כזאת של שערים כמו השנה, אבל התחלנו סיבוב שני ואני מאמין שהמספרים ישתנו. אני לא מתייחס לביקורות של אף אחד מלבד מאמן השוערים. ההצלחה של הקבוצה מאוד חשובה לי וגם ההצלחה שלי כדי להיות שוער ראשון בנבחרת. אני בטוח שאם זה לא יקרה השנה - זה יקרה בעוד שנה או שנתיים. כל העתיד לפניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully