וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין בצרות, בית"ר בצרורות

4.11.2002 / 21:31

הפועל פ"ת עם הפסד חמישי ברציפות, הפעם לכפ"ס המשתפרת, מסתבכת בתחתית. בית"ר ירושלים מרימה את הראש אחרי שהביסה את האלופה 0:4 בטדי. מכבי ת"א במקום הראשון ועטר מוביל את נתניה

הסתיים המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה. בית"ר הגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים, ואילו חיפה הגיעה על גלי האקסטזה מהניצחון הגדול על מנצ'סטר יונייטד.

בית"ר פתחה בסערה ואיימה פעמיים על שערה של חיפה תוך חמש הדקות הראשונות. בדקה ה-24 בא הלחץ של בית"ר על שכרו בשער של אנדז'יי קוביקה, לאחר שהיתל בהגנת הירוקים על סף הרחבה והכניע את אוואט ממרחק 16 מטר.

בית"ר לא הסתפקה ביתרונה והמשיכה לתקוף. בדקה ה-37 קלט קוביקה את אוואט במיקום שגוי, והפתיע אותו ממרחק 20 מטר בכדור שטוח לפינה הנמוכה.

במחצית השנייה עלתה חיפה במרץ מסוים, אבל בית"ר גילתה נחישות ולא אפשרה לירוקים לחזור למשחק. בדקה ה-70, לאחר פריצה יפה של אדרי שנהדפה לקרן, סובב איציק זוהר כדור שפגע ברגליו של אוואט המבולבל ועבר את הקו בטרם הרחיק אותו אבישי ז'אנו. טלקר מיהר לדחוק את הכדור החוזר פנימה, אבל מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי השער הוא של זוהר (או עצמי של אוואט, לשיפוטכם).

בזמן הפציעות שחרר הבלם הברזילאי של בית"ר, אילדיו פררה, כדור חזק היישר למרכז השער של חיפה. אוואט, ביום רע מאד, הניח לכדור לפגוע לו ביד ולחדור לשער. חיפה חזרה לקרקע המציאות, ואילו בית"ר, שכבר הגיע אל סף הקו האדום, חזרה לליגה.

בני יהודה - הפועל באר שבע 0:0

המחזור יצא לדרך כבר אתמול, בתיקו מאופס לעיני יציעים ריקים בטדי. בבני יהודה קיוו לחזור לפתיחת העונה הטובה לאחר הפסד שני ברציפות בשני המחזורים האחרונים. אלא שהמשימה לא היתה פשוטה גם משום שהמשחק שוחק בירושלים לעיני יציעים ריקים ובעיקר בשל הקבוצה מבירת הנגב שנראית מצויין ורצתה להמשיך להיצמד את המובילות. אוחנה, שאין כמוהו שמכיר את האיצטדיון בטדי וכבר ניצח שם העונה את בית"ר, ידע היטב למה הוא מעדיף את המגרש הזה שיכול לתת לקבוצתו הרגשה ביתית לכל דבר.

אלא ששתי הקבוצות, במשחק חלש ודל באירועים, נפרדו בתיקו 0:0 וחילקו בינהם את הנקודות. האירוע הבולט במשחק היה דווקא שלילי, כאשר בדקה ה- 63 הורחק, רמיק יז'רסקי, מבאר שבע לאחר שחבט בפרצופו של דני משען מבני יהודה.

באר שבע עולה ל- 14 נקודות ונצמדת להפועל תל אביב עם מספר נקודות זהה, אך לשניה משחק חסר. כמו כן למכבי תל אביב הזדמנות לעקוף את השתיים אם תנצח ביום שבת באשדוד את מועדון הספורט המקומי.

עבור בני יהודה זוהי נקודה חשובה שמעלה את הקבוצה ל- 8 נקודות בטבלה, אם כי התמונה תתבהר טוב יותר רק לאחר סיום משחקי המחזור.

מכבי נתניה - עירוני ראשל"צ 1:2

שני פגזים של ראובן עטר הנצחי הקנו למכבי נתניה ניצחון חשוב שביסס את אחיזתה בחצי העליון של הטבלה. עטר העלה את היהלומים ליתרון בדקה ה-15, אך דני אלברט מראשון השווה ממש על סף ההפסקה. בדקה ה-58 שוב הפתיע עטר מרחוק וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל פתח תקוה - הפועל כפר סבא 3:1

בפתח תקווה הובסה הפועל המקומית 3:1 על ידי הפועל כפר סבא. לירון זרקו (35), אלון מזרחי (38) ויניב אברג'יל (68) הקנו לעולה החדשה את ניצחונה הראשון העונה. סטניסלב דוברובין צימק בדקה ה-76.

מעמדו של מאמן הפועל פ"ת, ניר לוין, התערער לאחר ההפסד הביתי. בפתח תקוה ערך היום דדי בן דיין את הופעת הבכורה לאחר ששוחרר ממכבי ת"א, אולם גם הוא לא הצליח להביא את השינוי לקבוצה ממלאבס, שנראית איום ונורא העונה.

מ.ס אשדוד - מכבי תל אביב 1:0

מכבי תל אביב זכתה בניצחון רביעי ברציפות והשוותה את מאזנה בטבלה, עם 15 נקודות, לזה של מכבי חיפה, שלה משחק אחד חסר ועוד אחד שנמצא כרגע בעיצומו. בדקה ה-51 העלה טל בנין את הצהובים ל-0:1, וזה הספיק עד לסיום.

יום שני: הפועל ת"א - מכבי פ"ת 0:0

במשחק שנעל את המחזור אירחה סגנית האלופה את מכבי פתח תקווה. דווקא האורחת הצנועה היתה טובה יותר והגיעה להזדמנויות קורצות יותר, אולם הצלות של שביט אלימלך והחמצות משוועות של שחקני משפחת לוזון השאירו את מפעילי לוח התוצאות באפס מעשה.

במחצית הראשונה נרשמה ההזדמנות הטובה ביותר לזכות האדומים. בן לוז סחרר שלושה או ארבעה מגינים פתח תקוואים בכדרור ברחבה, אולם לא מצא למי למסור ולבסוף נחסם על ידי קבוצת שחקני יריב.

במחצית השנייה הגיעו המלאבסים לשתי הזדמנויות זהב. שביט אלימלך גזל מקובי גנון שער מרהיב לאחר שהדף כדור ששוגר לחיבורים. דקות ספורות לאחר מכן פריצה מרהיבה של שחקן מכבי פ"ת, אך כדור הרוחב נותר מיותם לאחר שאיש מחבריו לא ניצל את המתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully