וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזור גורלי: איך חיזור משונה בטוויטר הביא להחתמת כוכבת גדולה?

23.12.2013 / 16:00

אחרי שהגיע לפסגות אדירות עם קבוצת הגברים וקבוצת הנשים של ליון, התפנה הבעלים ז'אן מישל אולאס לפרויקט אישי. במשך שנה הוא חיזר דרך הטוויטר אחרי אלכס מורגן, סלב וכוכבת נבחרת ארצות הברית. בסוף, זה גם הצליח לו. סיפור ההעברה הכי מוזרה של החורף הזה

AP

בווידיאו: מאחורי הקלעים עם אלכס מורגן בצילומי "ספורטס אילוסטרייטד"

מתוך חשבון הטוויטר של ז'אן מישל אולאס

5 במרץ 2016:

"קבוצת כדורגל הנשים הכי טובה באירופה היא אולימפיק ליון AlexMorgan@"

6 במרץ 2016:

"השחקניות האמריקאיות הטובות ביותר יכולות לשחק עם הקבוצה הכי טובה באירופה: אולימפיק ליון AlexMorgan@"

29 במאי 2016:

"תודה לקבוצה, ששמה על המפה את כדורגל הנשים. עבודה נהדרת AlexMorgan@"

12 ביוני 2016:

"את יכולה לשחק בקבוצה הטובה באירופה, אולימפיק ליון, עם האצטדיון הכי נחמד שיש AlexMorgan@"

30 ביולי 2016:

"אחרי שתשתתפי באולימפיאדת ריו, בואי לאולימפיק ליון, הקבוצה הכי טובה באירופה... אנחנו מחכים... AlexMorgan@"

24 באוגוסט 2016 (אחרי שנבחרת הנשים של ארצות הברית פרסמה תמונה קבוצתית):

"היום גם אנחנו עושים תמונה קבוצתית, LOL. עם האלופה האולימפית הטרייה שלנו, ג'ניפר מרוזן AlexMorgan@"

9 בספטמבר 2016:

"קבוצת הנשים הכי טובה באירופה היא אולימפיק ליון. זו הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי שאפתני. ברוכים הבאים לליון, AlexMorgan@"

5 בנובמבר 2016:

"הדבר הכי חשוב עבורך הוא להיות השחקנית הכי טובה בעולם, במועדון הכי טוב שיש, ליון AlexMorgan@"

20 בדצמבר 2016:

"אנחנו מאוד שמחים לקבל אלינו את אלכס, לקבוצה הטובה ביותר באירופה ועכשיו, עם אלכס, הטובה ביותר בעולם... תודה רבה לך AlexMorgan@"

בליון כבר מחכים לדייט הראשון

ממרומי 67 וחצי שנותיו ו-350 מיליון היורו שיושבים בחשבון הבנק שלו, לז'אן מישל אולאס לא חסרים הרבה דברים בחיים. במשך שלושת העשורים האחרונים, ביסס הצרפתי המבריק את מעמדו כאחד ממנהלי הכדורגל הטובים בעולם. ב-1987 הוא השתלט על קבוצת הגברים של אולימפיק ליון, ששיחקה אז בליגת המשנה בצרפת, ניקה אותה מחובות והחל בפרויקט "ליון - אירופה", שמטרתו הייתה, בעזרת תכנית מסודרת, להפוך את הקבוצה הצנועה לשם דבר בכדורגל האירופי והעולמי.

זה עבד בצורה מדהימה. אחרי שלב הביסוס, אולאס וליון הגיעו לשלב ההצלחות ובעשור הראשון של המילניום, הם שברו שיא צרפתי עם שבע אליפויות רצופות, הגיעו לחצי גמר ליגת האלופות וייצרו רשימה מסחררת של שחקנים נהדרים. בשלב זה, לבעלים הססגוני היה קצת משעמם כנראה, אז הוא פנה לפרויקט חדש. קבוצת הנשים.

נכון להיום, קבוצת הנשים של ליון זכתה בתשע אליפויות רצופות בליגה הצרפתית ובחמישה גביעים רצופים. כמו כן, היא זכתה בליגת האלופות לנשים ב-2011, 2012 ובעונה שעברה והפסידה בעוד שני גמרים בשנים האחרונות. רמה מעל כולן. אלא ששוב, כנראה, אולאס הרגיש שהגיע הזמן לפרויקט חדש. אחרי שהרכיב קבוצת גברים כבירה וקבוצת נשים כבירה עוד יותר, הוא עבר להתעסקות פרטנית, והחל חיזור משונה דרך הטוויטר ושאר הרשתות החברתיות בעקבות שחקנית כדורגל הנשים המפורסמת בעולם - אלכס מורגן. כמובן שכמו בכל אתגר אחר שלו, גם כאן אולאס התמיד, השקיע, לפעמים קצת ניג'ס ולבסוף, הצליח בענק. קבלו את סיפור ההעברה הכי לא שגרתי של החורף.

אלכס מורגן נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים. David Dermer, AP
בסוף היא השתכנעה לבוא. מורגן/AP, David Dermer

יש מצב שגם אם אתם נמנים בין אלה שלא עוקבים אחר כדורגל הנשים העולמי באדיקות, שמעתם פעם את השם אלכס מורגן, בגלל מעלליה על המגרש וכנראה שגם בגלל אלה שמחוצה לו. בארצות הברית, שם כדורגל הנשים משפר את מעמדו בשנים האחרונות, היא נחשבת לסלב, בעיקר מאז כבשה בחצי הגמר האולימפי ב-2012 את שער הניצחון מול קנדה, בדקה ה-123, בדרך לזכייה במדליית הזהב. כמה סלב? בשנה שעברה היא הופיעה, לצד ליאונל מסי, על העטיפה של משחק "FIFA15" כאשר זה נמכר ברחבי אמריקה.

אלא שמה לעשות, גם 73 שערים ב-120 הופעות במדי נבחרת ארצות הברית או זכייה באליפות המקומית לא הביאו למורגן חשיפה כמו הצילומים שלה למגזין בגדי הים המפורסם של "ספורטס אילוסטרייטד", פעם אחת ב-2012, כשהיא עירומה ועם צבעי גוף בצורת בגדי ים על גופה ופעם שנייה ב-2015, הפעם עם בגד ים. מורגן היפהפייה הפכה לשם מוכר בעולם הכדורגל והחיזור של אולאס יצא לדרך.

ז'אן מישל אולאס הבעלים של ליון. Christophe Ena, AP
עוד פרויקט שהצליח. אולאס/AP, Christophe Ena

כפי שאפשר לראות בציוצים המצוטטים של נשיא ליון, המופיעים בתחילת הכתבה, במשך קרוב לשנה הוא רדף אחרי מורגן, למרות שזו לא רק נשואה (התחתנה לפני כשנתיים עם סרבנדו קראסקו והשניים עברו לשחק יחד בקבוצות הגברים והנשים של אורלנדו), אלא בעיקר, צעירה ממנו ב-40 שנה.

לזכותו של אולאס ייאמר שהוא עשה את חיזור הטוויטר שלו בסטייל, בלי להצטייר כזקן ומוזר (ליאנדר שירלקנס מ"יאהו ספורט" דווקא כינה את הסיפור "קריפי"). לאט לאט, הוא הפך את הריקוד הזה מסולו לטנגו. לאט לאט, הוא יצר באזז שגרם גם למורגן, על 2.8 מיליון עוקביה בטוויטר, לענות לו ולהתבדח איתו על כל ההודעות והאזכורים שפיזר לה. בסופו של דבר, זה עבד וביום שלישי יצאה ההודעה הרשמית: אלכס מורגן חתמה לחצי שנה בליון והיא תגיע בעסקת השאלה תמורת שכר של 25 אלף יורו בחודש.

מורגן תשחק במדי אלופת אירופה מה-1 בינואר ועד ל-1 ביוני (היום בו ייערך גמר ליגת האלופות לנשים) ולאחר מכן, על פי התכנון ואם אולאס לא יצליח לפתות אותה להישאר, תשוב לאורלנדו, לקראת סיום העונה בליגת הנשים האמריקאית. בכל מקרה, בחוזה יש אופציה לפיה מורגן תחזור לליון לעוד שנה, עם תום העונה בארצות הברית ואם כל הצדדים יהיו מרוצים. בהתחשב בעובדה שאת ירח הדבש שלה בילתה מורגן בסוף הקיץ עם בעלה בטיול ברחבי צרפת, נראה שנקודת המוצא לא רעה ואם תוסיפו לכך את איום השביתה המרחף על הליגה האמריקאית, נדמה שאיש לא יהיה מופתע אם מורגן תמשיך לרקד במגרשי אירופה גם בעתיד.

שחקניות ליון חוגגות זכייה בליגת האלופות לנשים. Marco Luzzani, GettyImages
מצטרפת לקבוצה הטובה באירופה. ליון חוגגת זכייה בליגת האלופות בעונה שעברה/GettyImages, Marco Luzzani

כבר לפני חודשיים, אולאס לא חשש להצהיר: "בעונה הבאה תהיה לנו שחקנית אמריקנית בקבוצה". באותה נשימה הוא גם אמר: "אלכס מורגן היא שחקנית נפלאה ואם תהיה הזדמנות להביא אותה, זה יהיה נהדר, כי זה חלק מהתכנית לשווק את קבוצת הנשים של ליון לכל היבשות. היא לא עוקבת אחריי בטוויטר כרגע, אז אני לא יכול לשלוח לה הודעות ישירות, אבל כבר יצרתי קשר עם הסוכן שלה, איתה וגם עם שחקניות אחרות ואני מקווה שנשיג את המטרה שלנו". בינתיים, עם ידיעות וכתבות שהתפרסמו על המעבר של מורגן בכל אתר ספורט חשוב בארצות הברית, נראה שהתכנית עובדת מצוין.

מיד לאחר החתימה, כיאה למעמדה ככוכבת, קיבלה מורגן טור אישי ב"פליירס טריביון", בו הסבירה "למה חתמתי בליון". אלא שאת ההיילייט האמיתי היא שמרה לראיון שהעניקה ל"ספורטס אילוסטרייטד" ובו סיפרה על תהליך החיזור המוזר שעברה: "האמת שצחקנו מזה. העלתי את הנושא בזמן המשא ומתן וכולנו צחקנו. מן הסתם, הוא לא היה רציני לגבי הגיוס שלי דרך הרשתות החברתיות, אבל בסופו של יום, זה כן משך הרבה תשומת לב מכיוון האוהדים ואני חייבת להחמיא לו על זה. ליון רוצה שבכל העולם יכירו את המועדון שלה ולכן, הבעלים משקיע בקבוצת הנשים והגברים. הוא מלא בתשוקה לגבי כדורגל הנשים".

אולאס מצדו, היה מאושר עד הגג: "החתמנו את הגרסה הנשית של דייויד בקהאם. אלכס תביא לליון טריות וחיוך. היא סמל ההצלחה של נבחרת ארצות הברית בשנים האחרונות". הבוס הודה שהוא מקווה להיעזר במורגן על מנת לפתוח בפני ליון את השוק האמריקאי וסיפר שמיד לאחר ההחתמה הורגשה תנועה ערה ברשתות החברתיות של המועדון הצרפתי: "לאלכס יש המון מעריצים ואנחנו רוצים למשוך אותם אלינו", אמר אולאס, שגם סיפר איך פינה את הלו"ז שלו כדי לראות את מורגן פעמיים ביומיים וחצי בהם הגיעה להתרשם מליון.

"אולאס חלם על זה במשך זמן רב ועכשיו, אלכס מורגן הגשימה את החלום והגיעה לליון", נכתב ב-RMC הצרפתית. הבעלים אפילו לקח חלק בסיור שנעשה למורגן ברחבי העיר ולקינוח, איך לא, התפנה לעשות ריטוויט לכמה ציוצים עם אזכורים או ציטוטים של מורגן, כמו "תן לגבר אישה שאוהבת כדורגל והוא יהיה שמח לכל החיים" ושאר פנינים.

הרומן הדיגיטלי הזה לא ייגמר מהר כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully