וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטלר: "קיבלנו הצעות על שוינפלד מחו"ל", לוזון: "לא ישברו אותנו"

22.12.2016 / 14:28

הפועל תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק החוץ בבאר שבע. המאמן לא פסל אפשרות לשתף את החלוץ נגד האלופה: "רק מי שמחוייב ישחק". מימון ההמונים: האדומים אספו כ-360 אלף שקל

צילום וידאו: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל תל אביב המסובכת תתארח ביום ראשון אצל הפועל באר שבע למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל והיום (חמישי) המאמן גיא לוזון והנאמן שאול קטלר ערכו מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות. לוזון לו בין כה וכה סגל קצר, ייאלץ להסתדר ללא אדי גוטליב.

השחקנים קיבלו היום את שכרם על פי המתווה עליו הוסכם כבר לפני זמן מה. המרוויחים הבכירים קיבלו בשלב זה 50 אחוז משכרם והאחרים כ-80 אחוז משכרם.

בינתיים פרויקט מימון ההמונים של הפועל תל אביב באתר giveback.co.il נמשך. נכון לכתיבת שורות אלו, נאספו כ-360 אלף שקל שיועברו לקופת הנאמן וינוצלו לתפעול השוטף של המועדון. (רוצים לתרום? הקליקו כאן).

יותר מ-1,200 אנשים העבירו סכומים שונים במסגרת הפרויקט, בו מוצעים מסלולים רבים. שניים מאותם 1,204 הגדילו לעשות כשהעבירו 10,000 שקל כל אחד. שני תורמים הזרימו 4,800 שקל, 4 אנשים העבירו סכום של 2,400 שקל ו-37 אחרים תרמו סכומים שנעים בין 1,000 שקל ל-1,620 שקל.

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב עם הנאמן שאול קוטלר. אבי כהן
מנסים לשמור על אופטימיות. לוזון וקוטלר/אבי כהן

גיא לוזון

"ההפסד למכבי חיפה כאב לנו מאוד וראו את זה אחרי המשחק. אבל יום לאחר מכן באנו, הרמנו את הראש והמשכנו הלאה. שום דבר לא ישבור את הרוח שלנו. נבוא ונעשה את המקסימום בכל אימון ובכל משחק.

"שוינפלד? מבחינתי אין חדש. הוא היה בפעילות גם לפני זה. הוא חזר מהחל"ת והוא התאמן כרגיל. אם אני אראה לנכון להשתמש בו, אני אשתמש בו. ואם לא, אז לא. אני לא מתעסק בבית המשפט, אלא במה שקורה באימונים ובמגרש. בית המשפט החליט שהוא חוזר לאימונים? אין בעיה. לא רציני ולא לויאלי מבחינתי להודיע כרגע איך ואם הוא ישחק בבאר שבע, לפני שהודעתי לו. מבחינתי כל שחקן ישחק אם אני ארגיש שהוא מחויב למועדון.

"באר שבע אמרו שאנחנו מתבכיינים? ביום ראשון נראה את הספסל שלנו ואת הספסל שלהם, ואז תגידו לי אם יש סגל או אין סגל. עם עובדות אי אפשר להתווכח ועובדה שאין לנו סגל.

"הפועל באר שבע הכי איכותית בארץ, יש לה את הסגל הכי חזק בארץ. הם קטלניים במשחקי הבית ונצטרך להפיק את המקסימום ממה שיש לנו. אני תמיד מאמין בשחקנים שלי ולא משנה מי היריבה, מה האיכות שלה, איפה משחקים - זה אני.

"למשחק הבית האחרון הגענו בלי אוטובוס בהוראה שלי. כשאימנתי באנגליה ובבלגיה, למשחקי בית הגענו ברכבים פרטיים. המהומה שנוצרה היא קשקוש מוחלט. זו הייתה הוראה שלי, לא ראיתי סיבה להגיע באוטובוס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ארון שוינפלד לפני שחקן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. ברני ארדוב
המעבר קרוב? שוינפלד/ברני ארדוב

שאול קוטלר

"אנחנו מחכים ל-27 בחודש, המועדון הזה מחכה שיבוא רוכש. בצורה שזה מתנהל עכשיו כמעט בלתי אפשרי להמשיך. יש לנו שמיכה קצרה, אפשר להזיז אותה קצת ימינה ושמאלה וזהו.

"ב-5 בינואר אנחנו נכנסים לחלון ההעברות ונצטרך להיות הגונים כלפי שחקנים וכלפי הקריירה שלהם. אי אפשר להשאיר אותם בחוסר ודאות. כדי להחזיק מעמד עד סוף העונה, הפועל תל אביב צריכה לפחות 8 מיליון שקל.

"אף אחד לא נדרש לבוא מחר עם 20 מיליון שקל ולשפוך אותם לתוך בור. העסקה היא כזו שמי שיבוא צריך לעמוד בדרישות של הבקרה, לעמוד מול חובות חו"ל. לא קל למצוא רוכש באמצע העונה, כשרוב התקציב כבר נוצל. אם זה לא יקרה, נהיה במצב מאוד קשה. יש גורם מאוד רציני שביצע בדיקות מאוד מעמיקות. אני לא רוצה להתנבא אם הוא יגיש הצעה, זה מיותר.

"האווירה עושה טוב, יש אווירה טובה ומועדון טוב. שנייה אחרי שנודע שאין לנו אוטובוס כי אגד מתנהגת כמו שהיא מנתהגת, אנחנו מקבלים שלוש פניות מאנשים שמוכנים לממן לנו אוטובוס לבאר שבע. אוהדים של קבוצות אחרות אומרים לי שהם תרמו במימון המונים. האווירה טובה.

"לגבי שוינפלד הגיעו גם פניות מחו"ל, לא רק מהארץ. קיבלנו הצעה אחת הבוקר. אנחנו לא רוצים לפגוע בקריירה שלו, אבל באותה נשימה לא נוותר על נכס שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully