וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: סכנין פיספסה הזדמנות לטפס לפסגה

ואתר ספורט 5

1.11.2002 / 16:41

הובסה בחוץ 3:0 בידי נצרת עילית. תיקו מאופס במשחק ה"מיני עונה" בין ירושלים לחיפה משאיר את ירושלים ראשונה מחזור נוסף. כפר קנא נכנעת בבית להרצליה וצפרירים ממשיכה לנצח

המחזור השביעי בליגה הלאומית כבר זימן לנו מיני "משחק עונה" כשהמובילה, הפועל ירושלים, עדיין ללא הפסד, התארחה אצל הפועל חיפה שבמקום השלישי, אלא שכגודל הציפה כך גם גודל האכזבה ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0. בני סכנין, שהיתה נראת מצויין עד עתה, יכלה לנצל את ההזדמנות ולהעפיל לפסגה אך הובסה 3:0 בידי נצרת עילית. צפרירים חולון ניצחה במפגש תחתית מול רעננה וקרית גת נפרדת בתיקו מול הפועל ר"ג בחוץ. מכבי הרצליה שוב מנצחת, הפער עם כפר קנא. אחי נצרת מנצחת בחוץ את בית"ר באר שבע.

הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:0

הפועל חיפה לא משחקת בצורה יציבה כפי שציפתה. לצד ניצחונות כמו בשבוע שעבר על קרית גת בחוץ, היא גם רשמה כמה נפילות בדמות ההפסד הביתי לבני סכנין. לעומתה הגיעה הפועל י-ם, כשהיא יודעת בדיוק מהי מטרתה - תיקו בקרית אליעזר והמשך הדרך למעלה ללא הפסד. מישל דיין הכין את קבוצתו, שהתגוננה במרבית שלבי המשחק ויצא ממנו עם מה שחיפש. הפועל ירושלים נשארת בפיסגה גם אחרי המחזור ונראה כאילו שאיפות העליה שלה, הן רציניות ביותר.

האירוע הבולט במשחק היה דווקא שלילי, כשכרטיס אדום נשלף בדקה ה-90 לבלם הפועל חיפה, עמי אזולאי. מאמן הפועל חיפה, אלי גוטמן אמר בסיום המשחק: "באנו על מנת לנצח את המשחק, זו תמיד המטרה בבית שלנו. שיחקנו מול יריב שבא מוכן, יריב עיקש, אני חושב שהגיע לנו לנצח. היה פנדל אחד בטוח, שכולם ראו חוץ ממי שצריך לראות. אנחנו צריכים להשתפר, אבל ראיתי דברים טובים היום".

שפט: מנשה משיח השנוי במחלוקת, שספג ביקורת מצד שתי הקבוצות, על פנדלים שלא נשרקו לזכותן.

הפועל נצרת עילית - בני סכנין 0:3

בסכנין ידעו כי במידה וירושלים לא תנצח, יכולה הקבוצה להעפיל כבר היום למקום הראשון בטבלה אך משחק חלש במיוחד הביא למפח נפש גדול. סכנין, עם ספיגת שער אחד בודד עד ערב המחזור, סופגת היום שלישיה כואבת. את השערים לנצרת עילית כבשו, יניב כהן (58) ,גל אדיר (66) ודרקו ראיק סודר (87). נצרת עילית עולה ל- 10 נקודות בעוד עבור בני סכנין נשארת עם 11 נקודות.

סכנין תצטרך כעת להוכיח את עצמה והיא תוכל לעשות זאת בעוד שבועיים במפגש צמרת מול הפועל ירושלים בטדי.

שפט: אילן ועקנין

מכבי כפר קנא - מכבי הרצליה 2:1

אלמלא הנקודה שהופחתה לכפר קנא, היא היתה ניצבת ערב המחזור במקום השלישי, אך היום, הפסד שלישי העונה ושני ברציפות לכפר קנא שמתרחקת מהצמרת ונתקעת עם 9 נקודות בלבד, אחרי הרצליה שעם ניצחונה השני העונה, עולה ל-10 נקודות ומתחילה להריח אוויר פסגות למרות שעדיין לא מפגינה יציבות.

שפט: יגאל רובין

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

הפועל רעננה - צפרירים חולון 2:0

עוד מפגש תחתית שיוכל לקבוע רבות לגבי המאבק לירידה בעתיד הסתיים בנצחונה של צפרירים. את צמד השערים כבשו זיו כבדה בדקה ה-66 ודוד כבדה בדקה ה-80. צפרירים עולה מעל לקו האדום עם 7 נקודות. לרעננה שנשארת עם חמש נקודות זהו ההפסד הרביעי העונה.

שפט: תומר כהן

הפועל רמת גן - מכבי קרית גת 1:1

קרית גת הגיעה למשחק לאחר התבוסה הביתית 3:0 להפועל חיפה אך עדיין לא אמרה את המילה האחרונה שלה בליגה. נצחון יכל להקפיץ אותה למקום הרביעי בטבלה אך היא לא ניצלה זאת. להפועל ר"ג אין הרבה יומרות השנה בליגה והיא תקווה להשיג עוד נקודות כדי לברוח מהתחתית הבוערת לרגליה.

שער שוויון בדקה ה-85 של זוהר מאיר, מנע הפסד שלישי העונה ושני ברציפות לקריית גת. את שער היתרון לר"ג כבש, מארקיניוס, בדקה ה-65 של המשחק. קריית גת עם 9 נקודות אחרי המשחק.

שפט: רמי בן יצחק

בית"ר באר שבע - מכבי אחי נצרת 2:1

מפגש בין שתי הקבוצות המאכזבות עד כה בליגה מסתיים בניצחון חוץ מרשים לאחי נצרת משערים של חיים סילבס (17) ופיטר אמולה (50) מול אחד בלבד של תומר ועקנין (6) המקומי. לאחי נצרת זהו הניצחון השני העונה, ושש נקודות בקופה, אחרי שכזכור הופחתו לה שלוש נקודות. ב"ש מצידה ממשיכה לדרדר וכעת היא כבר יותר קרובה לתחתית מאשר לצמרת עם 7 נקודות, ורק אחת מעל לקו האדום.

שפט: ליאור קורנפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully