וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הסגל שלנו מספיק טוב, אמשיך לקחת אקמול לפני משחקים"

22.12.2016 / 10:30

מאמן הפועל באר שבע דיבר על חלון ההעברות ("כרגע אין משהו על הפרק") והתייחס לפרסום בוואלה! ספורט על יובל שבתאי : "הוא שחקן של הפועל באר שבע ואין שום סיבה שזה לא יישאר כך". טהא: "עובד קשה ומחכה להזדמנות שלי"

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל באר שבע תנסה לחזור למסלול הניצחונות ביום ראשון, עת תפגוש את הפועל תל אביב. כזכור, האלופה הפסידה להפועל רעננה במחזור האחרון. המאמן ברק בכר דיבר על ההפסד והתייחס למפגש מול קבוצתו של גיא לוזון.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שי מכלוף
"רגילים לתפקד תחת עומס". בכר/שי מכלוף

"אנחנו אף פעם לא רוצים להפסיד, בטח שלא אחרי רצף ניצחונות", אמר ברק בכר. "בכל אופן, המשחק הזה הוא היסטוריה. נלמד ממני ונמשיך הלאה. הפועל תל אביב קבוצה חזקה מאוד. לא הגיע לה להפסיד למכבי חיפה. היא מסודרת ומאורגנת, שחקניה הוכיחו מזמן שהם יודעים לשים את הצרות בצד".

המאמן הוסיף: "אנחנו רגילים לתפקד תחת עומס, ומגיעים לכל משחק בשיא הרצינות. לכן, אנו מוכנים לכל אתגר שניצב בפנינו. שמח שחזרו לנו השחקנים הפצועים, הם חשובים לנו. אני אמשיך לקחת אקמול לפני משחקים ולשבור את הראש בנוגע לסגלים. התקשורת הכתירה את הפועל באר שבע, אך בסך הכול סיימנו סיבוב אחד".

על חלון ההעברות בינואר ועל יובל שבתאי, שעל רצונו לעזוב פורסם בוואלה! ספורט, אמר המאמן: "יובל שבתאי הוא שחקן של הפועל באר שבע, ואין שום סיבה שזה לא יישאר כך. אם נראה לנכון שייפתח החלון לעשות שינוי לפה או לפה, נעשה, אבל הסגל שלנו מספיק טוב. יש לנו שחקנים שחוזרים מפציעות שזה סוג של חיזוק. כרגע אין משהו על הפרק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לואי טהא שחקן הפועל באר שבע. שי מכלוף
מחכה להזדמנות. טהא/שי מכלוף

לואי טהא: "מיגל ויטור שחקן טוב, הוא שדרג את המועדון ואני מאחל לו החלמה מהירה. הוא חשוב לנו. בכל מקרה, יש לנו 22 שחקנים וכל אחד יכול לשחק בהרכב. אני עובד קשה ומחכה להזדמנות שלי, כמו שעשיתי בעונה שעברה כשוויליאם סוארס נפצע. גם השנה אנסה לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully