וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפסד למוליכה אוקזר

2.11.2002 / 22:31

הפסידה בחוץ ללאנס. ניס וליון נפגשו למשחק מצויין שהסתיים בשיוויון 2:2 ומארסיי ניצחה בבית את מונפלייה. מחר יכולה פ.ס.ז' לעלות לפסגה אם תנצח בחוץ את סדאן

ליון וניס נפגשו הערב למפגש צמרת וקיוו למעידה של פ.ס.ז' או אוקזר בכדי להעפיל לראשות הטבלה. קאבה דיאוורה עשה 0:1 לניס האורחת, לפני שסוני אנדרסון המצויין הישווה בתחילת המחצית השניה (48). כריסטוף דלמוט, הפך את התוצאה (64), אך ניס העקשנית לא ויתרה, לחצה לשיוויון ובסופו של דבר השיגה אותה בדקה ה-90, מרגליו של ז'אק אברדונדו.

המוליכה, אוקזר, לא יכלה במשחק החוץ הקשה שלה מול לאנס והפסידה 1:3. לאחת מהקבוצות הביתיות ביותר הליגה. הבחורים של גי רו, דווקא הובילו 0:1 משער של פאיה כבר בדקה ה-4. סונג הקאמרוני הישווה בדקה ה-36 וסיביירסקי הפך את התוצאה עם פתיחת המחצית השניה. מאתיס מאוקזר הורחק בדקה ה-83 ואריק סיקורה גמר את המשחק חמש דקות מאוחר יותר, עם שער משלו.

מארסיי ניצחה בוולודרום את מונפליה 0:2, משערים של איברהים בקאיוקו (36) ושל סילבסטרה (60), למרות ששיחקה בעשרה שחקנים מהדקה ה-42, אחרי הרחקתו של סלסטיני.

יתר המשחקים:
באסטיה - ליל 0:1
מונאקו - לה האבר 1:1
רן - אז'קסיו 0:0
סושו - שטראסבורג 0:2
טרואה - גינגאן 2:0

ביום ראשון:
פאריז סן-ז'רמן שמתארחת אצל סדאן, יכולה לעלות למקום הראשון אחרי ההפסד של אוקזר. נאנט מארחת את בורדו למשחק מעניין עם הרבה מסורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully