וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיק צירבס בספק לצסק"א מוסקבה, די. ג'יי סילי: "התבססנו יותר מדי על יכולות אישיות"

21.12.2016 / 12:10

הסנטר הגרמני סובל מפגיעה בכף הרגל, ורק בסמוך למשחק (רביעי, 21:00, ערוץ 5) יוחלט אם ייקח בו חלק. הגארד דיבר על התקופה הלא פשוטה ("לא מסרנו אחד לשני") והתייחס למשחק: "לא מתמקדים בחיסרון של דה קולו ותאודוסיץ'"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תפגוש הערב (רביעי, 21:00, ערוץ 5) את צסק"א מוסקבה ביורוליג, עדיין עם ליאור ליובין על הקווים שינהל את שני המשחקים הקרובים באירופה עד אשר איינארס בגאצקיס ימונה באופן רשמי. הסנטר הגרמני, מאיק צירבס, סובל מפגיעה בכף הרגל והוא בספק למשחק. רק סמוך לפתיחה יוחלט אם לשתפו.

עוד בנושא:

די. ג'יי סילי: "התבססנו יותר מדי על יכולות אישיות, לא מסרנו אחד לשני"

די ג'יי סילי, מכבי תל אביב. מור שאולי
"ננסה להרוס את ההתקפה של צסק"א". סילי/מור שאולי

"צסק"א מוסקבה קבוצה נהדרת", אמר די. ג'יי סילי. "נאנדו דה קולו ומילוש תאודוסיץ'? אנחנו מנסים שלא להתמקד בחסרונם. ננסה להרוס את ההתקפה שלה, ואני מקווה שנראה שינוי באנרגיה שלנו ובאינטנסיביות. אני מרגיש שהדברים ייראו אחרת מאיך שנראנו במשחקים האחרונים".

סילי הוסיף: "בתקופה האחרונה היה יותר מדי כדורסל המתבסס על יכולות אישיות עד עתה. לא מסרנו אחד לשני. אנחנו צריכים להתמקד בכדורסל קבוצתי ולתקשר בהגנה. זה נכון שאנחנו מדברים על כך בתקשורת, אבל כולם חייבים לחשוב כך, לא שחקן אחד, לא ארבעה אלא כולם. מספיק ששחקן אחד לא יהיה בראש הזה ואנחנו בבעיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully