וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד קוטלר: "נקבעו שלושה דיוני בוררות חדשים מול אלי טביב"

20.12.2016 / 19:43

נאמני הפועל תל אביב השתתפו באסיפה של עמותת האדומים. קוטלר: "יש מתעניינים ברכישה, אבל הם מוטרדים מההתחייבויות". קמפיין מימון ההמונים גרף 60 אלף שקל בשעתיים הראשונות

ברני ארדוב

עמותת האדומים קיימה הערב (שלישי) אסיפה בה נכחו כמה אוהדים של הפועל תל אביב וכן הנאמנים, עו"ד שאול קוטלר ורו"ח חן ברדיצ'ב.

קוטלר אמר באסיפה: "היום ישבנו עם אדם שמתעניין ברכישת הקבוצה והוא כבר החל לעשות בדיקות. אבל אנשים מוטרדים כי אנחנו באמצע העונה וכל מי שייקח על עצמו את הקבוצה יצטרך לקחת על עצמו את כל ההתחייבויות עד תום העונה. מדובר במינימום 7 מיליון שקל. המשימה העיקרית היא להעביר את המסר, שיש היום הזדמנות לקנות את הקבוצה בלי כל קשר לחובות העבר. אין שום הסכם העברת זכויות, צריך לשבת רק איתנו, הנאמנים. גם השחקנים עושים הקרבה גדולה מאוד, אבל אי אפשר להמשיך לעבוד בצורה הזאת לאורך זמן. כל חודש כזה עולה כסף".

קוטלר גם סיפר שנקבעו שלושה דיוני בוררות חדשים עם אלי טביב. הדיונים נוגעים לחובות למס הכנסה, אבדג'י וגבריאל דוס סנטוס - כולם לכאורה באחריותו של טביב על פי ההסכם בו רכש את המועדון.

על ארון שוינפלד אמר קוטלר: "אנחנו נלחמים על הצד של הפועל בעניין של שוינפלד מבלי לפגוע חס וחלילה בשחקן".

אסיפה עמותת האדומים. מגד גוזני
הגיעו להתעדכן ולעדכן. אסיפת עמותת האדומים/מגד גוזני
עו"ד שאול קוטלר, נאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"אי אפשר להמשיך לעבוד בצורה הזאת לאורך זמן". קטלר/מגד גוזני

בתוך כך, ארגון השחקנים פתח היום במהלך גיוס מימון המונים דרך אתר 'גיב בק' למען חברת 'הראל אחזקות - מועדון הכדורגל הפועל תל אביב בע"מ'. מאחורי היוזמה עומדים עורכי הדין יהב ארגמן ואופיר רונן מארגון השחקנים המקווים לסייע למועדון ששקוע בחובות עמוקים. כבר אחרי שעתיים, נאספו כ-60 אלף שקל.

בעמוד שנפתח למען הקבוצה נכתב: "קבוצת הפאר, בעלת ארון התארים העמוס, עומדת על סף פירוק. ברגעי השפל הללו, יש לנו הזדמנות להראות מה היא אהבת אמת. אהבה שבאה ממקום נקי, אהבה ללא אגו, אהבה של אוהדים. אהבה ומשפחה לא עוזבים, גם שזועמים ואולי בעיקר שזועמים. אם אתה, את, אתם, אוהדי הפועל תל אביב - אנחנו צריכים אתכם. כסף אין, אך נשמה בגוף של הקבוצה עדיין יש ונשמה גדולה".

"מטרת הפרויקט לספק טווח נשימה כספי, כדי שניתן יהיה למצוא את הפתרון הטוב ביותר לקבוצה. בחרו משאל את סוג האוהד שאתם מזדהים איתו ותמכו בקבוצה. לא משאירים את גיא (לוזון) והשחקנים לבד, מראים להם ולבית המשפט שאת הפועל תל אביב לא מפרקים! תמיד שהקבוצה הייתה צרכיה את עמדתם מאחוריה ועכשיו היא צריכה אותכם יותר מתמיד. אתם איתנו? ברור שכן!". בינתיים גיוסו 1,520 שקלים משמונה תורמים כאשר נותרו 31 ימים. המחירים נעים בין 50 שקלים עד 90,000 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה למען הצלת הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully