וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה מאשרים: נמשכת המתיחות בין פלדהיים לכץ

20.12.2016 / 10:01

הסמנכ"ל ביקש לצאת לחופש, כץ נהג בצעד חריג כשמינה את אורן שטרלינג כמחליף זמני למרות שהחופשה לא אושרה. גורם במועדון: "אמרו שהייתה סולחה, הכל בצביעות"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם יושב הראש דורון אוסידון. מגד גוזני
יחסים מתוחים במועדון. כץ ואוסידון/מגד גוזני

בהפועל חיפה טוענים כי המתיחות בין רון פלדהיים ליואב כץ נמשכת. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי הסולחה שערך פלדהיים עם נציג הבעלים דורון אוסידון וכץ הגיעה לסיומה לאחר שבמועדון דיווחו שוב על מתיחות, בעקבותיה פלדהיים אף ביקש לעזוב את תפקידו. מאוחר יותר אוסידון ופלדהיים חזרו לדבר, אולם המתיחות עם כץ, מתברר, עדיין קיימת. הסמנכ"ל שלח מייל בסוף השבוע בו ביקש לצאת לחופשה בת עשרה ימים, אולם כץ הודיע לו באמצעות אוסידון כי החופשה אינה מאושרת.

פלדהיים ממשיך לעבוד כרגיל, אבל כץ הגיב לכך כשמינה את אורן שטרלינג למחליפו. כץ טען אתמול: "שטרלינג הגיע באופן זמני כדי למלא את המקום של אוסידון שהיה חולה". גורם במועדון הוסיף: "אמרו שהייתה סולחה עם פלדהיים, אבל הכל בצביעות. עד היום היחסים מתוחים".

במועדון עדיין מחפשים מגן שמאלי ובלם. אדי גוטליב חזק בתכניות ובמועדון יעשו מאמצים להביא אותו אם ישוחרר ללא תמורה מהפועל תל אביב. גם ולדימיר דבאלישווילי נמצא על המדף, אם כי קלינגר מעדיף בשלב זה להחתים שחקני הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully