וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטה החליט להקדים: רוב המחזור ה-16 ב-NFL ייערך בשבת

23.12.2016 / 9:30

מחזור הכריסמס הוקדם ביממה ועשוי לספק לא מעט הכרעות: גרין ביי מול מינסוטה, הפאטס נגד הג'טס, אינדי באוקלנד וסיאטל מחכה לאריזונה. בראשון: סטילרס - רייבנס וצ'יפס - ברונקוס ובשני, דאלאס מול דטרויט

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס. Michael Perez, AP
רוג'רס והפאקרס רוצים להיצמד לדטרויט/AP, Michael Perez

כמיטב המסורת, מחזור NFL שנופל בול על הכריסמס זוכה להיות מוקדם ביממה וכך, ביום שבת צפויים לנו לא פחות מ-12 משחקים במסגרת השבוע ה-16 והלפני אחרון של העונה. בסדרה הראשונה, ניו אינגלנד תנסה לסגור עניין בבית מול הג'טס, בעוד מיאמי תקווה להתקרב לפלייאוף ותתארח בבפאלו. טנסי תצא לג'קסונוויל ואילו גרין ביי שנמצאת בכושר טוב מארחת את מינסוטה. אטלנטה אצל קרוליינה במשחק חשוב עבורה. בהמשך, אוקלנד מובילת ה-AFC מערב מארחת את אינדיאנפוליס שעוד נאבקת על מקומה, טמפה ביי תקווה להתאושש בניו אורלינס וסיאטל נגד אריזונה. בליל שבת, יוסטון מול סינסינטי והחגיגה לא נגמרת: בראשון בערב, קרב גדול בין פיטסבורג לבולטימור ומיד אחריו, קנזס סיטי נגד דנבר ולקינוח, במאנדיי נייט, דאלאס מחכה לדטרויט.

seperator

התרחישים למחזור הקרוב:

AFC:

* ניו אינגלנד תבטיח את המקום ה-1 בחטיבה עם ניצחון לצד הפסד של אוקלנד.

* מיאמי תיכנס לפלייאוף עם ניצחון לצד הפסד של דנבר.

* פיטסבורג תזכה בצפון עם ניצחון.

* יוסטון תזכה בדרום עם ניצחון לצד הפסד של טנסי.

* אוקלנד תזכה במערב ובשבוע חופש עם ניצחון לצד הפסד של קנזס סיטי.

* קנזס סיטי תיכנס לפלייאוף עם ניצחון או הפסד של בולטימור.

NFC:

* הג'איינטס ייכנסו לפלייאוף אם אחת מהארבעה, אטלנטה, גרין ביי, טמפה ביי או דטרויט, תפסיד.

* דטרויט תזכה בצפון עם ניצחון לצד הפסד של גרין ביי. היא תיכנס לפלייאוף עם ניצחון לצד הפסד של טמפה ביי או אם אטלנטה תנצח וטמפה ביי ו-וושינגטון יפסידו.

* אטלנטה תזכה בדרום עם ניצחון לצד הפסד של טמפה ביי. היא תיכנס לפלייאוף עם ניצחון והפסד של דטרויט או גרין ביי, או הפסדים של וושינגטון וגרין ביי או זכייה בשובר השוויון מול דטרויט.

* טמפה ביי תיכנס לפלייאוף עם ניצחון לצד הפסדים של וושינגטון, גרין ביי ודטרויט.

* סיאטל תזכה בשבוע חופש עם ניצחון לצד הפסדים של אטלנטה ודטרויט.

* גרין ביי תיכנס לפלייאוף עם ניצחון לצד ניצחון של אטלנטה והפסדים של וושינגטון וטמפה ביי וזכייה בשובר השוויון מול טמפה ביי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חוליו ג'ונס אטלנטה פאלקונס. Rainier Ehrhardt, AP
חוליו ג'ונס חוזר, אטלנטה תיכנס לפלייאוף?/AP, Rainier Ehrhardt

20:00:

בפאלו (7:7) - מיאמי (5:9)

הבילס הרגיעו את המערכת מעט עם הניצחון הקליל על קליבלנד, אבל עדיין יכול להיות שזה אחד ממשחקיו האחרונים של רקס ריאן בתפקיד. מיאמי, שזכתה ליום מנוחה בונוס אחרי הניצחון המוחץ על ניו יורק ג'טס בליל שבת, תנסה להשיג את המקום בפלייאוף ותקווה לקבל עוד הופעה טובה מהקוורטרבק המחליף, מאט מור. במפגש הראשון העונה: 25:28 לדולפינס, עם 214 יארד בריצה של ג'יי אג'אי.

ניו אינגלנד (2:12) - ניו יורק ג'טס (10:4), METV

הפטריוטס שוב אלופי ה-AFC מזרח, בפעם השמינית ברציפות. גם שבוע החופש שלהם וכעת רק נותר להם לנצח ולהשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף. אחרי שגברו על בולטימור ודנבר, משחק מול הסילונים האיומים וברייס פטי לא נראה כמו משוכה גבוהה מדי, אבל כן ראוי לזכור שרק לפני כמה שבועות ניו אינגלנד כמעט הפסידה במדולנדס לאותה קבוצה ממש.

ג'קסונוויל (12:2) - טנסי (6:8)

עם מאמן זמני על הקווים לאחר פיטוריו של גאס בראדלי בתום (כמעט) ארבע עונות כושלות, ג'קסונוויל תנסה לבלום רצף של תשעה הפסדים, אלא שטנסי, שמגיעה אחרי ניצחונות גדולים על דנבר ובקנזס סיטי, נלחמת בשיניים ביוסטון ואינדיאנפוליס על מקום בפלייאוף ויודעת ששבוע לפני המשחק שיכריע כנראה, בבית מול הטקסאנס, ממש אסור לה למעוד.

גרין ביי (6:8) - מינסוטה (7:7), FOX

מישהו הספיד את הפאקרס? ההגנה עדיין לא משהו ועזרה לשיקגו לעשות קאמבק לא צפוי, אבל ההתקפה שוב מתקתקת, לא מעט בזכות טיי מונטגומרי. גרין ביי רק במרחק משחק מדטרויט ובעוד הליונס יתארחו השבוע אצל דאלאס, בלמבו יודעים שניצחון על הקבוצה שגברה עליהם במחזור השני עשוי ליצור שוויון עם דטרויט לקראת מחזור הסיום. מינסוטה כבר עם הראש בפגרה, בעיקר אחרי התבוסה הביתית לאינדיאנפוליס בשבוע שעבר וכרגע היא בעיקר מנסה לראות איך אדריאן פיטרסון חוזר למגרשים.

ג'וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הדרך לסופרבול תעבור בפוקסבורו? ג'וליאן אדלמן/AP

קליבלנד (14:0) - סן דייגו (9:5)

הצ'אנס הלפני אחרון של הבראונס לצאת מעונת ה-16:0 מגיע, בבית, מול יריבה שגמרה את העונה שלה. הצ'ארג'רס הפסידו משחק צמוד נוסף, הפעם לאוקלנד ולא ברור כמה חשק יש להם למסע הזה לאוהיו, כך שאולי לקליבלנד המזעזעת ורוברט גריפין השלישי יש איזשהו סיכוי.

שיקגו (11:3) - וושינגטון (6:1:7)

ההפסד של הרדסקינס לקרוליינה במאנדיי נייט ישאיר אותם כנראה מחוץ לפלייאוף, אלא אם יקרה להם נס. הברס כמעט הדהימו את גרין ביי ומאט בארקלי ינסה להמשיך להצדיק את החוזה שלו לעונה הבאה, איפה שזה לא יהיה.

קרוליינה (8:6) - אטלנטה (5:9)

הפנת'רס מסרבים להרים ידיים, למרות שהמצב שלהם נראה אנוש. אם הם יצליחו לנצח את הפאלקונס, אולי עוד יישאר להם סיכוי קלוש, אבל לא בטוח שיש להם את הכוחות להתמודד מול אטלנטה החזקה, שניצחה עד כה חמישה משבעת משחקי החוץ שלה, דרסה את סן פרנסיסקו במחזור האחרון וחייבת את הניצחון כאן בשביל מאבקי הפלייאוף שלה. חוליו ג'ונס חוזר בפאלקונס אחרי שפספס שני משחקים.

רוברט גריפין השלישי קליבלנד בראונס. AP
הזדמנות לפני אחרונה ל-RG3 והבראונס/AP

23:05-23:25

אוקלנד (3:11) - אינדיאנפוליס (7:7), METV

לראשונה מאז 2002, אוקלנד תהיה איתנו בפלייאוף השנה, זאת בזכות הניצחון על סן דייגו. ההפסד המפתיע של קנזס סיטי גם נתן לריידרס צ'אנס טוב לזכות ב-AFC מערב והם ינסו לדלג מעל הקולטס הלא יציבים, שעדיין נלחמים על הפלייאוף. אינדי הביסה את מינסוטה בחוץ והיא ממשיכה במרדף בדרום אחרי יוסטון וטנסי. היא תנסה להפתיע בחור השחור ותקווה לתוצאות טובות מהמגרשים האחרים.

ניו אורלינס (8:6) - טמפה ביי (6:8), 5+ לייב

בעוד הבאקס נעצרו אחרי חמישה ניצחונות עם ההפסד בדאלאס ומוצאים את עצמם ערב המחזור בפיגור משחק מאטלנטה ב-NFC דרום, ניו אורלינס קטעה רצף של שני הפסדים עם 41:48 מופרע באריזונה. העונה של הסיינטס כבר גמורה, אבל אם יצליחו לנקום בטמפה שגברה עליהם רק לפני שבועיים, הם יהרסו גם ליריבה.

סיאטל (4:1:9) - אריזונה (8:1:5), FOX

בתחילת העונה, שתי הקבוצות הללו נפרדו ב-6:6 ביזארי, אלא שמאז הדרכים התפצלו. הסיהוקס, שטיילו מול לוס אנג'לס וזכו ב-NFC מערב, יכולים לסגור עונה ביתית מושלמת עם ניצחון. הקרדינלס, שהבטיחו המון בקיץ וקיימו מעט מאוד, חטפו 48 נקודות בשבוע שעבר וינסו איכשהו להימנע מהפסד שישי בשמונה משחקים.

לוס אנג'לס (10:4) - סן פרנסיסקו (13:1)

עונת הבכורה הרעה מאוד של הראמס בעיר המלאכים תסתיים עם צמד משחקי בית, הראשון מביניהם עשוי לתת ללוס אנג'לס ניצחון די נדיר. הניינרס כבר עם 13 הפסדים ברציפות וגם הם יודעים שמדובר עבורם בהזדמנות לקטוע את רצף האימים. היכונו למשחק רע מאוד.

ג'ימי גרהאם סיאטל סיהוקס. Butch Dill, AP
הסיהוקס רוצים לסגור עונה ביתית מושלמת. ג'ימי גרהאם/AP, Butch Dill

יוסטון (6:8) - סינסינטי (8:1:5), בין שבת לראשון, 3:25, ספורט 2

הקאמבק הגדול מול ג'קסונוויל הציל את הטקסאנס וגורלם עדיין בידם, כאשר אחרי המשחק הזה הם יסעו לקרב מכריע בטנסי. ברוק אוסוויל ירד לספסל לשמחת הקהל וטום סבאג', שהוביל את הניצחון, שוב יקבל קרדיט. הבנגאלס שמטו יתרון מול פיטסבורג בדרך להפסד ביתי בשבוע שעבר והם רק רוצים לברוח כמה שיותר מהר מהעונה המאכזבת הזו.

פיטסבורג (5:9) - בולטימור (6:8), ראשון, 23:30, ספורט 1 ו-HD

משחק באווירת פלייאוף בעיר הפלדה. הקאמבק של הסטילרס בסינסינטי השאיר אותם ביתרון משחק על פני היריבה הגדולה, שבעצמה ניצלה מבלגן מול פילדלפיה. אם פיטסבורג תנצח, היא לא רק תנקום בעורבים שחגגו עם 14:21 במפגש הראשון העונה, אלא גם תזכה ב-AFC צפון כמובן. אלא שניצחון של בולטימור, שבמחזור הסיום נוסעת לסינסינטי, יקרב דווקא אותה לפלייאוף.

קנזס סיטי (4:10) - דנבר (6:8), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

הצ'יפס שמטו משחק ביתי שטותי נוסף ואחרי הפאשלה נגד טמפה ביי, הפסידו בשנייה האחרונה גם לטנסי, מה שמציב אותם בפיגור משחק מאוקלנד. בכל מקרה, ניצחון שלהם עכשיו ישאיר את האלופה המתוסכלת מחוץ לפלייאוף, כאשר דנבר, שהפסידה בבית לניו אינגלנד בשבוע שעבר ושמה רק שלוש נקודות, יודעת שהיא זקוקה לנס. במפגש הקודם, לפני כחודש: 27:30 משוגע ל-KC בהארכה.

דאלאס (2:12) - דטרויט (5:9), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

הקאובויס, אחרי הניצחון על טמפה ביי, יכולים להגיע למאנדיי נייט הזה כאשר הכל כבר מובטח להם וסגור, כך שלא ברור כמה קשה הם יתאמצו, מה שעשוי לשחק לטובת הליונס. דטרויט הייתה רעה בשבוע שעבר ונכנעה מול ניו יורק ג'איינטס, כשהיא שמה רק שש נקודות על הלוח. בעוד גרין ביי מתעוררת, מת'יו סטאפורד וחבריו, שיארחו את הפאקרס במחזור הסיום, יודעים שניצחון לא צפוי בטקסס עשוי לשנות הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully