וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחת, נכנסת: הג'איינטס זקוקים לניצחון בפילדלפיה כדי להגיע לפלייאוף

22.12.2016 / 9:00

המחזור ה-16 והלפני אחרון בעונה הסדירה של ה-NFL ייצא לדרך בעיר האחווה, שם האיגלס, שמסיימים עונה מאכזבת, ינסו לבלום את ניו יורק, שמצדה נהנית מתקופה הגנתית נהדרת ויודעת שניצחון ישלח אותה לינואר (שישי, 3:25, ספורט 1)

איליי מאנינג ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
במרחק נגיעה מהפלייאוף. מאנינג/AP, Bill Kostroun

פילדלפיה (9:5) - ניו יורק ג'איינטס (4:10), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1

המחזור ה-16, מחזור הכריסמס, ייצא לדרך עם מפגש בעיר האחווה, אשר בסיומו עשויה דאלאס להיות מוכתרת כאלופת ה-NFC מזרח, מבלי לשחק בכלל.

האיגלס ניסו להציל את העונה, אך הפסידו לבולטימור אחרי שניסיון המרת שתי הנקודות שלהם בשניות הסיום כשל. הם יסיימו את העונה הזו במאזן שלילי מאכזב, אחרי שפתחו עם 0:3 והציגו יכולת מבטיחה. קרסון וונץ עדיין צריך להשתפר המון וכרגע מה שנשאר לפילי זה לנסות לקלקל ליריבה, אלא שזה לא יהיה פשוט.

הג'איינטס סיפקו הגנה נהדרת בשבועיים האחרונים ועצרו את דאלאס על שבע נקודות ואת דטרויט על שש. זה עדיין לא יספיק כנראה להשיג את שבוע החופש, בגלל המאזן של הקאובויס, אבל ניו יורק יודעת שהיא על סף עלייה לפלייאוף ותהיה שם עם ניצחון. בכל מקרה, כדאי לה להשיג את הניצחון הזה כבר השבוע, שכן בשבוע האחרון מצפה לה משחק יותר קשה, בוושינגטון. במפגש הראשון העונה מול פילדלפיה, ניו יורק ניצחה 23:28, כאשר איליי מאנינג מוסר לארבעה טאצ'דאונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully