וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאניוק: "נאיביים. גם עוד שלושה שבועות בית"ר לא נותנת גול"

18.12.2016 / 8:04

קשר מכבי פ"ת כעס אחרי התיקו בטדי, במועדון זעמו על השחקנים. לפני המשחק: קוסטיקה ערך אסיפה במקביל ללווית אמו של רפואה ז"ל ("קובי נלחם פה על כולם, שחקו בשבילו"), חלק מהשחקנים בכו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"קובי נלחם פה על כל שחקן ושחקן. הוא רוצה שקאניוק ואלו יתקדמו, נלחם על דני עמוס, על פירס, על צעירי. בשעה הזו יש לאמא שלו לוויה. אני מבקש מכם, בואו נשחק בשבילו הערב". אלו עיקרי הדברים שאמר עוזר מאמן מכבי פתח תקוה, נמרוד קוסטיקה, באסיפה מרגשת שקיים בטדי לפני המשחק אמש, מול בית"ר ירושלים וגרמה לחלק מהשחקנים להזיל דמעה. האסיפה שקיים קוסטיקה החלה מעט לפני שבאותה שעה התקיימה לווית אמו של קובי רפואה, ז"ל. "היה קשה לעצור את הדמעות. חלק מהשחקנים בכו וזה בסדר. היה קשה לשחק באותה שעה כי רצינו להיות איתו", אמרו במועדון.

בסיום נרשמה אכזבה בחדר ההלבשה ובמועדון כעסו מאוד על השחקנים. "במקום לעשות 2:0 ולגמור סיפור, הלכנו אחורה וספגנו בדקה קריטית. צריך לבדוק למה אנחנו נלחצים בדקות האחרונות. ביתר לא דיחקה כדורגל היום", הסבירו.

גידי קאניוק סיכם: "אנחנו נאיביים. נתנו משחק הגנה טוב, בית"ר לא הגיעה לחצי מצב בבית שלהם. עם קצת יותר שכל וחדות היינו מנצחים 3:0. גם אם בית"ר משחקת פה עוד שלושה שבועות הם לא נותנים גול, תזכירו לי לאיזה מצב הם הגיעו? נכשלנו. זה לא פעם ראשונה שאנחנו סופגים בדקה הזאת. ישלנו בעיה מנטלית. קובי והצוות יידעו מה לעשות. יש פה קבוצה טובה מאוד, זאת אפיזודה חולפת. זאת טעות שלנו שאנחנו הולכים אחורה".

על עתידו בקבוצה אמר: "מחמיא מאוד שאני בנבחרת המחזור אבל כולי במכבי פתח תקוה לפחות עד תום העונה. יש לי עוד מה לשפר". רפואה ישוב לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון הבא. פתח תקוה מתכוונת לצרף שני שחקני כנף, ישראלי וזר שיחליף את ננאד אדאמוביץ'.

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה נמרוד קוסטיקה. יוסי ציפקיס
אסיפה מרגשת. קוסטיקה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully