וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אורז'יניו ספג ביקורות, שחקני סכנין כועסים: "שכחו מה הוא נתן"

18.12.2016 / 8:30

הברזילאי כבש שער עצמי ב-1:1 נגד בני יהודה וחלק מהאוהדים השמיע נגדו קריאות. אבוקסיס: "כולם צריכים להיות מאחוריו". השחקנים זעמו על מצב הדשא בדוחא, מטולביצ'יוס ייבחן

ז'אורז'יניו שחקן בני סכנין (אמצע). אדריאן הרבשטיין
"אחזור לעצמי". ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

בבני סכנין היו מאוכזבים מאוד מהתיקו 1:1 מול בני יהודה אתמול (שבת) בדוחא. ז'אורז'יניו שכבש שער עצמי, נראה שבור בסיום ולמקורביו אמר: "אני מרגיש שאני לא מספיק עם כוח. אני אשנה את זה ואחזור לעצמי". גם בהנהלה היו מאוכזבים מהשחקן וחלק מהאוהדים השמיעו נגדו קריאות וטענו ש"הראש שלו במעבר לקבוצה אחרת".

בצוות המקצועי ובקרב השחקנים מאוד לא אהבו את הביקורת על ז'אורז'יניו. "הקהל כנראה שוכח מה הוא נתן לקבוצה", אמר אחד השחקנים, ""גם אתמול הוא יכול היה לוותר על המשחק, אבל עלה עם פציעה". המאמן יוסי אבוקסיס אמר: "לא חוכמה להיות מאחורי שחקן כשהוא עושה סלאלום ז'אורז'יניו הוא מקצוען והראש שלו פה. הוא עלה עם פציעה והקבוצה וההנהלה צריכות להיות מאחוריו".

אגב, כמה דקות לפני השער העצמי רצה אבוקסיס להחליף את הברזילאי שלא היה אמור 90 דקות, אך עוד לפני שהספיק לערוך את החילוף נכבש השער העצמי.

השחקנים כעסו מאוד על מצב הדשא באצטדיון וגם בצוות המקצועי ציינו אותו לרעה. בצד החיובי – אברהם פאס שכבש מחזור שלישי ברציפות, קיבל הרבה מחמאות. הספרדי הוותיק זוכה לשבחים על כך שהוא עולה לשחק כבר תקופה ארוכה עם פציעה.

היום ינחת למבחנים חלוץ ליטאי בשם דייוידאס מטולביצ'יוס. החלוץ שיחק ברומניה בשנים האחרונות וינסה להרשים את אבוקסיס. מלבד הליטאי בקבוצה ינסו לצרף את שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully