וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מאט: ניצחון חשוב למיאמי דולפינס על הג'טס

18.12.2016 / 6:19

מאט מור פתח במקום ריאן טנהיל הפצוע, ועם ארבעה טאצ'דאונים הוביל את הדולפינס ל-13:34 משכנע בניו ג'רזי על ניו יורק ג'טס. היונקים רשמו ניצחון תשיעי העונה ועשו צעד נוסף לפלייאוף, כשהם סוגרים עונה חיובית לראשונה מאז 2008

מאט מור שחקן מיאמי דולפינס. Al Bello, GettyImages
עבד יפה. מאט מור/GettyImages, Al Bello

ניו יורק ג'טס (10:4) - מיאמי דולפינס (5:9) 34:13

הפציעה של ריאן טנהיל בשבוע שעבר עוררה חששות במיאמי דולפינס מפגיעה בסיכויי הפלייאוף שלהם, אבל מאט מור לא התרשם יותר מדי. הקוורטרבק המחליף של היונקים פתח בניו ג'רזי והוביל אותם לניצחון 13:34 על הג'טס. עם תשעה ניצחונות, מיאמי עשתה צעד נוסף לכיוון הפלייאוף, כשהלילה תייחל לניצחון של יריבתה לבית ניו אינגלנד פטריוטס בדנבר, על מנת לשפר עוד יותר את סיכוייה. למיאמי (5:9) מאזן של חצי משחק טוב יותר כרגע מהברונקוס (5:8). זו העונה החיובית הראשונה של מיאמי מאז 2008.

ברייס פטי היה האיש שפתח בניו יורק, וגם העלה אותה על הלוח ברבע הראשון עם מסירה לטאצ'דאון לרובי אנדרסון - 0:7. מור והדולפינס הגיבו בשני טאצ'ים, כשניק פולק צימק בשער שדה - 10:13 למיאמי בהפסקה. הרבע השלישי היה כבר אופרה אחרת לחלוטין. חסימה של בעיטת הרחקה הובילה לטאצ'דאון למיאמי, ומור סגר את הפינה עם עוד שני טאצ'דאונים, כדי להעלות ל-10:34 ולהפוך את הרבע הרביעי לגארבג' טיים.

מור סיים עם 236 יארד, ארבעה טאצ'ים ואיבוד, כשהוא משלים 12 מ-18 ניסיונות המסירה שלו. 108 יארד וטאצ'דאון לג'רוויס לנדרי. 235 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים לפטי בג'טס.

ברייס פטי שחקן ניו יורק ג'טס. Al Bello, GettyImages
לא בדיוק ניצל את ההזדמנות. ברייס פטי/GettyImages, Al Bello

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully