וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "מאמין ששיתוף הפעולה עם שום יעשה טוב לבני יהודה"

17.12.2016 / 20:26

מאמן הזהובים היה מרוצה מה-1:1 מול סכנין: "זה לא רע, המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד". קשר גמבי יגיע להתרשמות בקבוצה. אבוקסיס מאוכזב: "אני לא יכול להסביר את ההחמצות שלנו"

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מאוכזב. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין ובני יהודה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, במסגרת המחזור ה-14 בליגת העל. זה היה המשחק הראשון של הטריו ניסן יחזקאל-יצחק שום-אלון מזרחי והזהובים יכולים להיות מרוצים שעצרו את רצף ההפסדים. בבני סכנין יכולים להיות מאוכזבים. קודם כל בגלל המחצית הראשונה החלשה שלהם וכמו כן מהעובדה שכבשו רק שער אחד במחצית השנייה, בה הגיעו לאינספור מצבים. ז'אורז'יניו היה חלש וכבש שער עצמי.

טיג'אן ג'ייטה, קשר נבחרת גמביה וקופס הפינית, נחת בארץ ויצטרף מחר לאימוני בני יהודה. הוא ינסה להרשים את הצוות המקצועי במטרה לחתום אצל הזהובים.

ניסן יחזקאל מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
ניסן יחזקאל/אדריאן הרבשטיין

מאמנה החדש של בני יהודה ניסן יחזקאל אמר לאחר המשחק: "לא רע. אני לא רוצה להיות שחצן ויהיר, אבל המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד. את המחצית השנייה פתחנו רע מאוד. אחרי ה-1:1 הרגשתי שה-1:2 שלנו באוויר, זרקתי כל כלי שהיה לי. עצרנו את סחף ההפסדים של הקבוצה. ראיתי שחקנים מחויבים, ששיחקו עם לב ונשמה. רק מחזור אחד עבר. היינו יכולים לכבוש לבד, אבל שער עצמי זה חלק מהכדורגל. לצערי ספגנו מהוצאת חוץ וגם מכדור שחזר מהרחבה שהראיתי להם איך פאס עשה את זה בשבוע שעבר. אני שמח שעצרנו את סחף ההפסדים".

יחזקאל התייחס לאפשרות שהקבוצה תתחזק בינואר: "זה תלוי, אנחנו צריכים לשבת ולראות את התקציב, את מי אנחנו מצרפים לפי השיקולים הכלכליים והמקצועיים. אנחנו רוצים להתחזק. שיפוצים ותיקונים עושים תוך כדי תהליך, קודם כל נסתכל על המשחק מול הפועל חיפה". על שיתוף הפעולה עם שום אמר יחזקאל: "שום הוא יועץ מצוין, בני יהודה עשתה מהלך מצוין כשצירפה אותו. הוא איש בלי אגו. אני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו יעשה טוב לבני יהודה".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס התייחס לשער העצמי של ז'אורז'יניו: "אם הייתי יכול להסביר שער עצמי כזה, הייתי מסביר את זה עכשיו שעה. זה מעבר ליכולתי. אני גם לא יכול להסביר את ההחמצות שלנו. זה כמו בשבוע שעבר, היו לנו מצבים לעשות 0:2 ולגמור את המשחק. כשזה רק 0:1 אתה יכול לספוג משער שאתה בכלל כובש אותנו. שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה, במחצית השנייה השתפרנו מאוד והיה הרבה יותר טוב. נצטרך לשפר את הסיומת שלנו.

"אולי ז'אורז'יניו בכושר פחות טוב כרגע, הוא גם היה בספק למשחק. זה קרה לשחקנים יותר גדולים ממנו אפילו, אבל אין מה לעשות. יש לנו בעיה קשה בכיבוש השערים, אם נוכל לעשות משהו בינואר, נעשה. לא על פאס אנחנו בונים את השערים שלנו. כל החלק הקדמי שלנו הגיע למצבים היום ופשוט לא כבשנו. אין יותר מדי מציאות בינואר, מי שחושב שיש מציאות בינואר טועה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני סכנין ובני יהודה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully