וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "כל כך מחכה לינואר". קשטן: "ביטלנו אותם לחלוטין"

17.12.2016 / 20:12

אחרי ה-0:0 מול קרית שמונה, מאמן מ.ס. אשדוד רוצה להרחיב את הסגל: "זו הבעיה העיקרית כרגע, לא הייתה לי אפשרות לעשות שינוי מהספסל". קשטן: "היינו צריכים לצאת עם שלוש נקודות"

חן עזריאל מאוכזב/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה רשמו הערב (שבת) תיקו ליגה שביעי של כל אחת מהן, אחרי 0:0 באצטדיון הי"א. אשדוד הבטיחה לעצמה עוד שבוע מעל הקו האדום, אבל יצאה בתחושת החמצה אחרי שני כדורים לקורה של חן עזריאל, כולל אחד בתוספת הזמן. קרית שמונה עדיין ללא הפסד בעידן תומר קשטן.

עוד בנושא:
מ.ס. אשדוד ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0
בני סכנין ובני יהודה סיימו את המשחק ביניהן ב-1:1
גם מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח, עם 1:1 בכפר סבא

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אין טענות לשחקנים. רוני אוואט/לירון מולדובן

רוני אוואט, מאמן מ.ס. אשדוד, אמר בסיום: "זה מסוג המשחקים שבטח ובטח בבית אתה מצפה לשחק יותר טוב. החבר'ה ניסו והשתדלו, אין לי טענות. לא פשוט לבוא אחרי 120 דקות, למרות שאנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ. יש לנו סגל מאוד קצר, היום חסרו לנו בגאריץ' ואור אינברום, כך שלא הייתה לי אפשרות לעשות שינוי מהספסל. אנחנו כל כך מחכים ל-5 בינואר, כי זה ייתן לנו עוד איכות, עוד שחקנים לרוטציה, כי זו הבעיה העיקרית כרגע".

על החילוף של משה אוחיון: "טום בן זקן טען שיש לו מתיחה ברצועה של הברך. הוא ביקש לנסות עוד דקה-שתיים, חאתם סימן לעשות שינוי ואז הייתה איזו אי הבנה קטנה. אלה דברים שיכולים לקרות, הכול בסדר".

תומר קשטן, מאמן עירוני קרית שמונה, סיכם: "לאור הצורה שבה התפתח המשחק במחצית השנייה, אני מאוכזב. שלטנו, אשדוד לא היו במגרש, ביטלנו אותם לחלוטין והגענו למספיק מצבים, אז אני מאוכזב, אבל גם מרוצה מהיכולת שהצגנו. חבל שלא השכלנו לנצל את השליטה לשערים. אני מכיר את הקבוצה החל מהאימון הראשון של העונה. זה היתרון שלי. אין ספק שיש דברים שאני דורש מהקבוצה, בסך הכול אני מרוצה מהתוצאות. היינו צריכים לצאת מכאן עם שלוש נקודות".

על האפשרות לחזק את הקבוצה בינואר: "יש לנו סגל טוב עם צעירים טובים. אם יהיו שחקנים שנמצא לנכון שיתאימו, נהיה מוכנים להעמיק את הסגל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully