וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלמלא רובינסון - התוצאה היתה שונה"

1.11.2002 / 0:07

קשטן שופע מחמאות לשוערה של לידס, שלטענתו מנע כמה שערים בטוחים של קבוצתו. עוד ממאמן הפועל ת"א: "בהחלט אפשרי לעבור אותם בגומלין". אבוקסיס: "אני מאוכזב, לא באתי בשביל החוויה"

הפועל ת"א ירדה מאוכזבת מכר הדשא באלנד רואד, אחרי שהרגישה כי יכלה להשיג תוצאה טובה יותר מאשר ההפסד המינימלי (0:1) לקבוצה האנגלית. קשטן: "היינו צריכים לנצל את המשחק המצויין של המחצית הראשונה. פיני היה צריך להבקיע. צריך להעניק ציון גבוה לרובינסון, אלמלא הוא - התוצאה היתה שונה. זה נכון שהם שיחקו עם הרבה מאוד כוח, אך אנחנו הכרחנו אותם לשחק כך. הפציעה של הולמאי גם כן שינתה את מהלך המשחק. סה"כ משחק מצויין של הפועל ת"א". קשטן הגיב על משחקו של סמית: "הוא היה צריך לקבל אדום, הוא שיחק בצורה פרועה מאוד".

על משחק הגומלין בעוד שבועיים, הגיב קשטן: "בהחלט אפשרי לעבור את לידס. עבורנו זה אמנם משחק חוץ, אם היינו משחקים בבלומפילד הדברים היו שונים. אך התוצאה עדיין טובה מאוד ואנחנו יכולים לנצל את "הביתיות" בפירנצה ולעלות".

אסי דומב: במחצית הראשונה הגענו למספר הזדמנויות שלא הבקענו. זה קורה, זה משחק חוץ. המשחק היה עם קצב מהיר, זה תענוג לשחק באיצטדיון כמו אלנד רואד - אתה מבין למה לפרמיירליג יש קצב מהיר כ"כ." לגבי אלן סמית, הסכים דומב כי השמירה על הכוכב האנגלי שלא הפסיק לנוע, היתה קשה ביותר: "לא הסתדרנו. סמית הוא שחקן מהיר שזז כל הזמן, אבל אם הוא לא יעשה תנועה הוא לא ישחק בפרמיירליג".

אבוקסיס: "שיחקנו טוב במיוחד. לבוא ללידס ולהחמיץ כ"כ הרבה, חבל. הם לא הגיעו למצבים טובים. אני מאוכזב, לא באתי בשביל החוויה וחבל מאוד שלא הצלחנו להבקיע שער. פיני הצליח להרוג אותם ולהביך אותם. והיו גם החמצות של סלים. שיחקנו יותר טוב מאשר בשנה שעברה. בחצי הראשון לא האמנתי. הנעת הכדור שלנו היתה מבריקה. מתסכל. זה המשחק. עניין של נסיון כנראה, בכל מקרה זה היה משחק כדורגל טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully